fbpx

Õppesisu ja teemad

– Kodulehe planeerimine lähtuvalt kliendi kasutusmugavusest ja sinu ärilisest eesmärgist
– Kodulehe ja e-poe struktuur ja ülesehitus
– Kodulehe analüütika ja tulemuste mõõtmine
– Kliendilisti kogumine ja haldamine läbi meilihaldusplatvormi
– Kampaanialehtede loomise põhitõed

Ühepäevase koolituse programm ja ajakava

KELL TEEMA
10.00–12.30

TEOORIA

– Milline on turunduslikult hästi töötav veebileht (näited).
– Mille poolest erineb veebileht, kampaanialeht ja e-poe loomine.
– Kodulehe eesmärgi püstitamine ja prioriteetsemate funktsioonide määramine.
– E-posti turundus ehk kuidas kasvatada käivet läbi e-postiturunduse
– Müügitekstide kirjutamise baasteadmised

 

LÕUNA 12.30–13.00

13.00–15.00

PRAKTIKA

DOMEEN, MAJUTUS JA WORDPRESSI PAIGALDUS

  • Domeeni broneerimine ja ostmine
  • Serveriteenuse ehk majutuse valik
  • WordPress demolehe seadistamine

WORDPRESSI HALDUSKESKKOND

  • Sisuhaldusesse sisselogimine
  • Veebilehe kohandamine töölaual ja visuaalis (avalikul lehel)
  • Turvalisus – uuendused ja salasõna
  • Kasutajate haldamine

KUJUNDUSE VALIK

  • Teema valik ja muutmine
  • Tasulised teemad ja Divi teema tutvustus

LEHED

  • Kommentaaride keelamine või haldamine
  • Sisulehtede lisamine
  • Peamenüü haldamine ja menüüde lisamine
  • Lehe varajasema sisu taastamine
  • Lehe avaldamise ja kaitsmise tööriistad
  • Lehe mallide valik ja moodulite kuvamine
  • Lehtede kustutamine ja taastamine

POSTITUSED, RUBRIIGID JA SILDID

  • Postituste lisamine
  • Rubriikide ja siltide näitamine ja haldamine
  • Rubriigid
  • Postituse vormingu valik

SISU ELEMENDID

  • Lehe sisesed ja välised lingid
  • Pildi või video lisamine ja näitamise seaded
  • Failide lisamine ja linkimine

KUJUNDUSE KOHANDAMINE

  • Globaalsete muudatuste tegemine: fontide ja värvide muutmine jne.
  • Divi teema näitel veebilehe kujundamine
  • Tasuta teema Twenty-Twenty näitel, kasutades Gutenbergi tekstiredaktorit või klassikalist tekstiredaktorit
15.00–15.30 PAUS
15.30–17.00

 FUNKTSIOONIDE LISAMINE VEEBILEHELE

  • Pluginate valik ja lisamine
  • E-poe lisamine ja seadistamine

VEEBILEHE ANALÜÜTIKA JA TURUNDUSTÖÖRIISTAD

  • Kampaanialehe loomine
  • Kliendikontaktide kogumine
  • Googel Analyticsi abil veebilehe külastaja käitumise jälgimine
  • Facebooki piksli lisamine veebilehele (reklaamimisel oluline)
  • Küsimused ja vastused
ISESEISEV TÖÖ
Selleks, et saada koolitajatelt personaalset tagasisidet, on ülesanded vaja ära teha hiljemalt nädala jooksul pärast koolitusel osalemist.

1. Kodulehe eesmärkide prioritiseerimine ja selle põhjal kodulehe struktuuri loomine.

2. Avalehe või maandumislehe kujundamine.

3. Kampaanialehe loomine kliendikontaktide kogumise eesmärgil.

NB! Ülesanded võivad muutuda vastavalt koolitusel osaleja vajadustele.

 

 

Viiepäevase koolituse programm ja ajakava

PÄEV JA KELL TEEMA
E. 10.00–11.30

Teooria

– Kodulehe eesmärgi püstitamine ja prioriteetsemate funktsioonide määramine.
– Milline on turunduslikult hästi töötav veebileht (näited).

Praktika

– Domeeninime registreerimine ja
veebiserveri teenusepakkuja valimine.
– WordPressi tutvustus, paigaldamine ja ülevaade võimalustest

T. 10.00–11.30

Teooria

– Mille poolest erineb veebileht, kampaanialeht ja e-poe loomine.

 

Praktika

– Teemade valik WordPressis.
– Lehtede ja postituste loomine ja kujundamine
– Menüüde ja sisuelementide lisamine
– Moodulite lisamine ja kasutamine
– Divi teema näitel veebilehe kujundamine
– Tasuta teema Twenty-Twenty näitel, kasutades Gutenbergi tekstiredaktorit või klassikalist tekstiredaktorit

K. 10.00–11.30

Teooria

– E-posti turundus ehk kuidas kasvatada käivet läbi e-postiturunduse.

 

Praktika

– Olulisemate pluginate tutvustus
– E-poe funktsiooni lisamine ja seadistamine

N. 10.00–11.30

Külaliskoolitaja Vallo Põldaru

– Veebilehe kiirus ja turvalisus
– SEO ehk kuidas otsingumootorites paremini välja tulla.

R. 10.00–11.30

Teooria

– Kodulehe analüütika ja kasutajamugavuse testimine

Praktika

– Googel Analyticsi abil veebilehe külastaja käitumise jälgimine
– Facebooki piksli lisamine veebilehele (reklaamimisel oluline)

ISESEISEV TÖÖ
Selleks, et saada koolitajatelt personaalset tagasisidet, on ülesanded vaja ära teha hiljemalt nädala jooksul pärast koolitusel osalemist.

1. Kodulehe eesmärkide prioritiseerimine ja selle põhjal kodulehe struktuuri loomine.

2. Avalehe või maandumislehe kujundamine.

3. Kampaanialehe loomine kliendikontaktide kogumise eesmärgil.

NB! Ülesanded võivad muutuda vastavalt koolitusel osaleja vajadustele.

 

Õppemeetodid:
Loeng, praktikum ja iseseisev töö ning koolitusel osalejate koolituse käigus tekkinud küsimustele vastamine.

Õppematerjalide loend: 
Slaidid ja digitaalselt edastatav õppematerjal

 

Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused

Hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid
Osavõtt koolitusest ja iseseisva töö õigeagne lõpetamine

Väljastatavad dokumendid
Tõend, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud. 

 

Kindlasti julgen Marika koolitusi ja teenuseid teistele soovitada. Mulle meeldib just see, et siit ei saa kaasa ainult tehnilist valmisolekut, aga ka turunduslikku vaadet. See aitab luua asjakohast ja hästi toimivat kodulehte. 

Ma olen alati imestanud selle üle, millist meeletut hinda kodulehtede loomise eest küsitakse, kui täna on tegelikult võimalik häid lahendusi luua ka käepärasemalt. 
 
Mina olen ise ka huvitatud digimaailmast üldisemalt ja seetõttu mulle meeldib ise kodulehel toimetada, kõigi jaoks see ei pruugi sobida, aga isegi sellisel juhul on WordPress platvormi lahendus geniaalselt lihtne. 
Kelly Saatmann

Asutaja, Trihholoogiakeskus