fbpx

Õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Õpiväljundid 

  • Osaleja oskab valmistada haarava ja kasutajasõbraliku disainiga WordPress kodulehti
  • Osaleja omandad turunduslikult vajalikud baasteadmised, kuidas koduleht enda jaoks tööle panna
  • Osaleja oskab mõõta kodulehe külastusi ja jälgida külastajate teekonda
  • Osaleja oskab hallata iseseisvalt kodulehte ning luua kerge vaevaga uusi kampaania- ja maandumislehti
  • Osaleja oskab koguda kodulehe külastajate kontaktandmeid ja kasvatada meililisti
  • Osaleja teab, kuidas luua veenvaid müügitekste enda veebilehele

Koolituse sihtrühm

Koolitus sobib väga hästi ettevõtte juhtidele, turundus- ja müügivaldkonnas töötavatele inimestele, alustavatele ettevõtjatele ja vabakutselistele. See koolitus on kõigile, kes tahavad oma tooteid või teenuseid paremini müüa.

Õpingute alustamise tingimused:

Kuna koolitus toimub Zoomis, siis on osalemiseks vajalik arvuti ja internet. Vajalik on arvutikasutamise baasoskus (Interneti kasutamine, failide salvestamine).

Õppe kogumaht: 16 akad t, millest auditoorne ja praktiline töö veebis on 10 akad t ja iseseisev töö 6 akad t. 

Õppesisu ja teemad

– Kodulehe planeerimine lähtuvalt kliendi kasutusmugavusest ja sinu ärilisest eesmärgist
– Kodulehe ja e-poe struktuur ja ülesehitus
– Kodulehe analüütika ja tulemuste mõõtmine
– Kliendilisti kogumine ja haldamine läbi meilihaldusplatvormi
– Kampaanialehtede loomise põhitõed

    Õppekeskkonna kirjeldus:

    Koolitused toimuvad interneti vahendusel Zoomis.  Arvuti paralleelne kasutamine ja märkmete tegemine annab võimaluse mõningad koolituse osad ise praktiliselt läbi teha sealjuures küsimusi küsides ning selle tulemusel õpitut paremini kinnistades.

    Õppemeetodid:
    Loeng, praktikum ja iseseisev töö ning koolitusel osalejate koolituse käigus tekkinud küsimustele vastamine.

    Õppematerjalide loend: 
    Slaidid ja digitaalselt edastatav õppematerjal

    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

    Hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid: osavõtt auditoorsest ja praktilisest koolitusest ja iseseisva töö õigeagne lõpetamine. Koolitusel osalejale väljastatakse tõend, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

    Koolitaja kompetentsi tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus.

    Koolitaja Marika Juusu on töötanud turundus – ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Ta on käivitanud mitmeid ettevõtteid ja töötanud turundusjuhina. Loonud sadu WordPressi baasil veebilehti ja täiendab ennast pidevalt turunduse ja kodulehe loomise valdkonnas.

    Koolitaja Vallo Põldaru on kodulehtede tegemisega seotud olnud alates 2013. aastast. Selle aja jooksul on ta olnud nii  vabakutseline, kui ka osa kahe erineva digiagentuuri algusloost. Vallo tegeleb kodulehe tehniliste küsimustega, SEO-ga ning on ka UX ehk kasutajakogemuse konsultant.

    Tutvu õppekorralduse aluse ja kvaliteedi tagamisega. 

     Viiepäevase koolituse programm ja ajakava

    PÄEV JA KELL TEEMA
    E. 10.00–11.30

    Teooria

    – Kodulehe eesmärgi püstitamine ja prioriteetsemate funktsioonide määramine.
    – Milline on turunduslikult hästi töötav veebileht (näited).

    Praktika

    – Domeeninime registreerimine ja
    veebiserveri teenusepakkuja valimine.
    – WordPressi tutvustus, paigaldamine ja ülevaade võimalustest

    T. 10.00–11.30

    Teooria

    – Mille poolest erineb veebileht, kampaanialeht ja e-poe loomine.

    Praktika

    – Teemade valik WordPressis.
    – Lehtede ja postituste loomine ja kujundamine
    – Menüüde ja sisuelementide lisamine
    – Moodulite lisamine ja kasutamine
    – Divi teema näitel veebilehe kujundamine
    – Tasuta teema Twenty-Twenty näitel, kasutades Gutenbergi tekstiredaktorit või klassikalist tekstiredaktorit

     

    K. 10.00–11.30

    Teooria

    – E-posti turundus ehk kuidas kasvatada käivet läbi e-postiturunduse.

    Praktika

    – Olulisemate pluginate tutvustus
    – E-poe funktsiooni lisamine ja seadistamine

     

    N. 10.00–11.30

    Külaliskoolitaja Vallo Põldaru

    – Veebilehe kiirus ja turvalisus
    – SEO ehk kuidas otsingumootorites paremini välja tulla.

    R. 10.00–11.30

    Teooria

    – Kodulehe analüütika ja kasutajamugavuse testimine

    Praktika

    – Googel Analyticsi abil veebilehe külastaja käitumise jälgimine
    – Facebooki piksli lisamine veebilehele (reklaamimisel oluline)

    ISESEISEV TÖÖ
    Selleks, et saada koolitajatelt personaalset tagasisidet, on ülesanded vaja ära teha hiljemalt nädala jooksul pärast koolitusel osalemist.

    1. Kodulehe eesmärkide prioritiseerimine ja selle põhjal kodulehe struktuuri loomine.

    2. Avalehe või maandumislehe kujundamine.

    3. Kampaanialehe loomine kliendikontaktide kogumise eesmärgil.

    NB! Ülesanded võivad muutuda vastavalt koolitusel osaleja vajadustele.

     

     

    Kindlasti julgen Marika koolitusi ja teenuseid teistele soovitada. Mulle meeldib just see, et siit ei saa kaasa ainult tehnilist valmisolekut, aga ka turunduslikku vaadet. See aitab luua asjakohast ja hästi toimivat kodulehte. 

    Ma olen alati imestanud selle üle, millist meeletut hinda kodulehtede loomise eest küsitakse, kui täna on tegelikult võimalik häid lahendusi luua ka käepärasemalt. 
     
    Mina olen ise ka huvitatud digimaailmast üldisemalt ja seetõttu mulle meeldib ise kodulehel toimetada, kõigi jaoks see ei pruugi sobida, aga isegi sellisel juhul on WordPress platvormi lahendus geniaalselt lihtne. 
    Kelly Saatmann

    Asutaja, Trihholoogiakeskus