6-KUULINE ÕPIPROGRAMM 07.11.2025 - 15.05.2026

Tehisintellekti oskusega digistrateegi õppeprogramm

Omanda kuue kuuga oskused, mille järele on suur nõudlus ja teeni väiksema ajaga rohkem. See programm annab sulle tööturul eelise üle kogu maailma.

See on programm, kus avastad võimalused, mis annavad sulle tööturul eeliseid üle kogu maailma. 

Järgmised toimumisajad:
23.04.2025-22.10.2025
07.11.2025-15.05.2026
27.05.2026-25.11.2026

VAATA ÕPPEKAVA 

Soovid rohkem infot?

Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust. Kui sul on küsimusi, kirjuta info@prouaekspert.ee 

Tehisintellekti oskusega digistrateeg on oleviku- ja tulevikutöö!

Palju programmis osalemine maksab?

Programmi on pakendatud nii palju väärtust, et kui ostaksid kõik need koolitused, materjalid ja tööriistad eraldi, küündib hind ligi 8000 euroni.  

Aga kuna osaliselt on materjalid ette salvestatud ja tööriistad juba olemas, siis saame programmi hinna teha sinu jaoks mitu korda soodsamaks. 

Programmi tasu on 1735 eurot. Tasuda saad soovi korral kolmes võrdses osamakses. 

Töötukassa koolituskaardi partner on MTÜ Eesti Noored Talendid. 

Üldine info

Õppekavarühm: Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
– Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.

Üldeesmärk: Õppeprogramm on loodud selleks, et anda osalejatele praktilised teadmised ja tööriistad, mis võimaldavad neil edukalt tegutseda digitaalse ja strateegilise ärikasvu valdkonnas. Programm keskendub tehisintellekti ja automatiseerimise rakendamisele, pakkudes osalejatele oskusi, mis on kaasaegses töömaailmas kõrgelt hinnatud ja annavad eelise nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tööturul. Programm annab osalejatele oskused, mis võimaldavad neil kasvada iseseisvateks digistrateegideks, suurendada oma sissetulekuid ja töötada sõltumatult kõikjal maailmas.

Sihtgrupp:

  • Ettevõtjatele ja vabakutselistele, kes soovivad laiendada oma teadmisi digiturunduses ning kasutada AI tööriistu oma äri kasvatamiseks ja automatiseerimiseks.
  • Turundusspetsialistidele ja digistrateegidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja püsida konkurentsis tehnoloogiliste uuendustega.
  • Karjäärivahetajatele ja tööotsijatele, kes soovivad siseneda kiiresti arenevasse digiturunduse ja AI-valdkonda, et suurendada oma tööalaseid väljavaateid.

Programmis osalemiseks ei ole vaja varasemaid tehnilisi teadmisi, kuid huvi digiturunduse, andmeanalüüsi ja automatiseerimise vastu aitab õpitut kiiremini rakendada.

Õpingute alustamise tingimused

Õpingute alustamiseks peab õppijal olema ligipääs arvutile, mis on varustatud mikrofoniga, kaameraga ja stabiilse internetiühendusega. Õppija peaks oskama kasutada veebibrausereid, digitaalseid tööriistu ning omama põhiteadmisi veebikeskkonnas töötamisest. Kuna õppetöö toimub eesti keeles, on vajalik vähemalt suhtlustasemel eesti keele oskus. 

Ülevaade protsessist tervikuna, Õppe kogumaht ja ülesehitus, sh. auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal;

Kogumaht: 124 akadeemilist tundi

Veebipõhised kontakttunnid: 64 akadeemilist tundi 

Iseseisev töö: 60 akadeemilist tundi (sh materjalide läbimine, praktiliste ülesannete lahendamine, projektide loomine).

Õppekeskkond ja -vahendid:

Koolitus viiakse läbi veebipõhises õpikeskkonnas Zoom, mis võimaldab reaalajas suhtlust ja ekraani jagamist praktiliste harjutuste läbiviimiseks.

  • Kõik veebiseminarid salvestatakse ja tehakse osalejatele järelvaatamiseks kättesaadavaks, tagades paindlikkuse õppetöös osalemiseks.
  • Õppijatele pakutakse tehnilist tuge kogu koolituse vältel, sh abi Zoomi, kasutatavate tööriistade probleemide lahendamisel.

Grupiarutelude tugi: Osalejatele tagatakse ligipääs koolitusettevõtte kodulehel teemakohasesse foorumisse, samuti Slack´i gruppi, mis annab võimaluse jooksvalt küsimusi esitada ja omavahelist koostööd teha.

Kursuse materjalid: Kõik salvestatud õppevideod on koolitusettevõtte kodulehel olevas õpikeskkonnas kättesaadavad. Tekstid ja juhendid saab alla laadida ning materjalid jäävad osalejate kasutusse 1 aastaks pärast kursuse lõppu.

Õppesisu, teemad ja tundide maht

Veebipõhine õpe – 11 ak. t. 

  • Programmi sissejuhatus ja eesmärgistamine
    Tutvumine ja programmi struktuuri ülevaade
  • Strateegiline positsioneerimine ja niši leidmine
    Turu ja sihtrühma analüüs
    Esimeste teenuste sõnastamine
  • AI tööriistade kasutamine sisuloome ja strateegia toetamiseks
    AI abil ideede genereerimine, sisuloome ja kliendisuhtlus
  • Orgaaniline turundus ja nähtavuse kasvatamine
    Postituste strateegiad Facebookis ja Instagramis
  • Koostöötamine ja praktiline kodutööde läbiviimine
    Ühine kodutööde tegemise sessioon

Iseseisev töö – 10 ak. t

  • Kliendisuhete loomine ja hoidmine sotsiaalmeedias
    Aktiivne suhtlus ja nähtavus valitud platvormil
  • Profiilide korrastamine
    Professionaalse kuvandi loomine ja ülevaatamine (nt LinkedIn, Facebook, Instagram, koduleht)
  • Teenuse loomine ja turule toomine
    Oma teenuse sõnastamine ja sisestamine teenuseampsude platvormile

Veebipõhine õpe – 11 ak. t. 

  • Makstud reklaamide strateegiline kasutamine
    Meta reklaamide seadistamine ja optimeerimine
    Reklaamieelarve planeerimine ja tulemuste hindamine
    Reklaamide haldamise praktilised küsimused
  • Positsioneerimine küllastunud turul
    Kliendisegmentide määratlemine ja väärtuspakkumise teravdamine. Läbimurde leidmine sarnaste teenuste seas
  • Tekstiloome ja sisuturunduse alused
    Veenvate ja usaldust loovate tekstide kirjutamine teenuste tutvustamiseks
  • Aja juhtimine ja töökorraldus teenusepakkuja rollis
    Efektiivsete süsteemide loomine igapäevase töö juhtimiseks. Prioriteetide seadmine ja ajakasutuse planeerimine
  • Koostöötamine ja praktiline kodutööde läbiviimine
    Ühine kodutööde tegemise sessioon

Iseseisev töö – 10 ak. t

  • Kodulehe loomine või uuendamine
    Onepager / portfoolio / teenuse esitluslehe kavandamine ja elluviimine
    Professionaalne veebileht, mis toetab nähtavust ja usaldusväärsust
  • Veebilehe ja reklaamide tehniline seadistus
    Google Tag Manageri, GA4 ja Meta Pixeli seadistamine. Põhiliste konversioonide ja sündmuste jälgimine

Veebipõhine õpe – 12 ak. t. 

  • AI abil tööprotsesside disain ja automatiseerimine
    Töövoogude kaardistamine ja tõhustamine
    AI kasutamine ideest teostuseni – kuidas süsteemid loovad aega ja tulu
    Praktilised küsimused ja kasutuslood
  • Evergreen funnelite ülesehitus ja optimeerimine
    Kliendi teekonna kavandamine ja automatiseeritud müügilehtri loomine

    Funnelite tööshoidmine pikaajaliselt – millised osad vajavad jälgimist
  • Mitmekanaliline turundus
    Pinterest – kuidas visuaalne otsinguturundus toetab teenuste nähtavust

    TikTok – trendide kasutamine usaldusväärsuse ja nähtavuse kasvatamiseks
  • E-maili turundus ja kontaktibaasi kasvatamine
    Meiliturunduse parimad praktikad – mida saata, kellele, millal

    Lojaalsuse kasvatamine ja järelmüük automatiseeritud suhtlusega
  • Koostöötamine ja praktiline kodutööde läbiviimine
    Ühine kodutööde tegemise sessioon

Iseseisev töö – 10 ak. t

  • Automatiseeritud müügitunneli seadistamine
    Evergreen funnel, mis töötab ka siis, kui sina puhkad
    Kõige olulisemate sammude seadistamine ja testimine
  • Teenuse nähtavuse kasvatamine sotsiaalmeedias
    Teenuseampsu või teenuse tutvustamine valitud kanalites

    CTA’d, visuaalid ja sõnumid vastavalt sihtrühmale

Veebipõhine õpe – 9 ak. t. 

  • Turundusprotsesside automatiseerimine tööriistaga Make.com
    Automatiseeritud töövoogude loomise põhimõtted
    Näidised: kliendihaldus, e-kirjade saatmine, andmete sünkroniseerimine
  • Klientide onboarding
    Kuidas luua sujuv ja professionaalne algus uuele kliendile
  • Kodulehe nähtavuse tõstmine otsingumootorites
    Tehniline SEO: kiirus, mobiilisõbralikkus, struktuur

    Backlinkide strateegiad ja tööriistad
  • AI tööriistad visuaalide ja digitoote loomisel
    Videote ja visuaalide loomine AI abil

    Digitoote (nt töövihik, e-raamat, minikursus) planeerimine ja lansseerimine
  • Koostöötamine ja praktiline kodutööde läbiviimine
    Ühine kodutööde tegemise sessioon

Iseseisev töö – 10 ak. t

  • Make.com automatsiooni loomine
    Vähemalt ühe automatiseeritud protsessi loomine oma teenuse toetamiseks
    Näidete kohandamine enda töövoogudele
  • Tehniline SEO ja backlinkide loomine
    Kodulehe auditeerimine ja SEO parenduste tegemine

    Vähemalt ühe backlinki loomine ja SEO tööriistade katsetamine

Veebipõhine õpe – 9 ak. t. 

  • Teenuse väärtuspakkumine ja paketistrateegia loomine
    Teenuste struktureerimine: kuidas luua arusaadavad ja atraktiivsed paketid
    Isiksusetestide analüüs ja selle rakendamine teenuse kujundamisel
    Teenusepakettide loomine
  • Mitmetasandiline e-kirjade automatiseerimine
    Automatiseeritud suhtluskettide (nt onboarding, müügijärgne hooldus, järelmeeldetuletused) loomine

    Näited ja tööriistad
  • Uute platvormide potentsiaal turunduses ja sisu levitamisel
    YouTube – kuidas kasutada videot usalduse ja nähtavuse loomiseks

    Reddit – nišikommuunide jõud ja kuidas neid turunduses strateegiliselt kasutada
  • Koostöötamine ja praktiline kodutööde läbiviimine
    Ühine kodutööde tegemise sessioon

Iseseisev töö – 10 ak. t

  • Teenusepakettide loomine ja avaldamine
    Teenuste struktureerimine vähemalt kahe paketina (nt starter ja premium)
    Pakettide avaldamine oma veebilehel või valitud platvormil
    Isiksusetestide tulemuste sidumine teenuste positsioneerimisega
  • Mitmetasandiline meiliautomaatika
    Vähemalt ühe automatiseeritud meilivoo seadistamine

    Sisuloome, ajastus ja personaliseerimine vastavalt kliendi teekonnale

Veebipõhine õpe – 11 ak. t. 

  • Tulemuslikkuse mõõtmine ja KPI-de seadmine
    Kuidas määrata oma teenuse või ettevõtte võtmeindikaatorid (KPI-d)
    Igakuiste raportite seadistamine Looker Studio või GA4 abil
    Kuidas mõõta ja näidata oma töö mõju kliendile
  • Turundusstrateegia ja digikäitumise psühholoogia
    Kuidas luua strateegiline plaan, mis põhineb analüüsil ja sihtgrupi mõistmisel

    Psühholoogia ja tarbijakäitumine digis – CTA-d, värvid, mõjutusmehhanismid
    Kuidas siduda strateegia oma teenuste ja pakkumistega
  • Ettevõtte finantsid ja jätkusuutlik kasv
    Kuidas kujundada stabiilne ja skaleeritav äri

    Rahavoogude planeerimine, hinnakujundus ja kasumlikkuse mõtestamine
  • Lõpetamine ja tähistamine
    Lõpupidu – ühisosa jagamine, kogemuste vahetamine, võrgustumine

    Tunnistuste väljastamine

Iseseisev töö – 11 ak. t

  • KPI-d ja raportisüsteemid
    Määrata vähemalt 3 sobivat KPI-d oma teenusele või ettevõttele
    Seadistada automaatne raport Looker Studios või Google Sheetsis
  • Teiste õpetamine ja enesekindluse kasvatamine
    Koosta sisu või tööriist (nt juhend, blogipostitus, miniloeng), millega õpetad teisi

    Analüüsi oma arengut programmis ning too välja 3 suurimat õppetundi

Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused

Koolitajate kvalifikatsioon

Katrin Vilimaa-Otsing on kogenud digiekspert, kelle fookuses on aidata ettevõtetel oma eelarvest maksimumi võtta. Ta on spetsialiseerunud müügitunnelite ja automatiseeritud lahenduste loomisele, mis aitavad ettevõtetel säästa aega ning suurendada efektiivsust.

Katrin tegutsenud alates 2010. aastast, töötades nii meedia- kui ka loovagentuurides. Tema kogemus hõlmab koostööd erineva suuruse ja haardega ettevõtetega – alates väikestest kohalike ettevõtetest kuni rahvusvaheliste brändideni. Lisaks digiteenustele viib ta läbi digiturunduse auditeid ja koolitusi, aidates ettevõtetel oma strateegiaid optimeerida.

Katrin on olnud kahel aastal Digitegu žürii liige, kus ta on hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks panustab ta teadmiste jagamisse lektorina Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ning on aktiivne mentor mitmetes ettevõtlusprogrammides, sealhulgas Starter Edu ja Tegu.

Tehnoloogia ja AI arenguga kursis püsimiseks täiendab Katrin end pidevalt, osaledes rahvusvahelistel koolitustel ning rakendades õpitut oma igapäevatöös. Tänu tema praktilisele kogemusele ja strateegilisele lähenemisele saavad koolitusel osalejad väärtuslikud teadmised ja tööriistad, mida kohe rakendada nii oma ettevõtte kasvuks kui ka isiklikuks karjääriarenguks.

 

Lõpetamisel väljastatav dokument

Tunnistus, kui õppija on osalenud vähemalt 80% veebiseminaridest, sooritanud vähemalt 80% ulatuses praktilised ülesanded ning esitanud nõuetekohaselt kodutööd.

Tõend, kui õppija on kursusel osalenud, kuid ei saavutanud kõiki õpiväljundeid või ei esitanud kodutöid. Tõendil kajastuvad omandatud õpiväljundid.

Tagasiside ja kvaliteedi tagamine:

Õppeprogrammi kvaliteedi tagamine põhineb süsteemsel tagasiside kogumisel, analüüsil ja pideval parendamisel. Osalejatel on võimalus anda jooksvalt tagasisidet veebiseminaride ja praktiliste harjutuste kohta, et koolitaja saaks kohandada sisu vastavalt õppijate vajadustele.

Programmi keskel ja lõpus viiakse läbi põhjalik tagasisideuuring, kus osalejad hindavad oma õpiväljundeid, koolituse praktilist kasu ja võimalikke parenduskohti. Koolitajad analüüsivad regulaarselt oma õpetamismetoodikat ja täiustavad koolitusmaterjale vastavalt osalejate tagasisidele ning valdkonna arengutele.

Tänu pidevale tagasiside kogumisele ja analüüsile on tagatud õppeprotsessi kõrge kvaliteet ning koolitusprogramm areneb vastavalt osalejate ja turu vajadustele.

 Statistiline ja kvaliteedinäitaja:

Koolitusprogramm põhineb varasematel edukatel läbiviidud koolitustel, mille raames:
85% osalejatest on hinnanud koolitust „väga heaks“ või „heaks“.
70% lõpetajatest on kasutanud õpitud oskusi oma tööelus või alustanud iseseisvat ettevõtlust.

Tagasiside näitab, et praktilised ülesanded ja juhendatud töö on osalejatele olnud kõige väärtuslikumad koolituse osad. Koolituse kvaliteeti tõstab ka pidev tagasiside analüüs ja tulemuste põhjal tehtavad täiustused.

Õpiväljundid. Koolituse tulemusena tead ja oskad

Tunneb digistrateegia ja tehisintellekti tööriistu

  • Teab ja oskab kasutada AI-põhiseid tööriistu (nt ChatGPT, Midjourney, Jasper, Looker Studio).
  • Mõistab tehisintellekti rolli digiturunduses ja ärikasvus.

Seadistab ja kasutab digitaalseid turundusplatvorme

  • Oskab seadistada ja kasutada Meta Business Managerit, Google Tag Managerit, Google Analyticsit ning muid turundusplatvorme.
  • Tunneb olulisi digitööriistu ja oskab neid integreerida AI-ga.

Loob müügitunneleid ja optimeerib reklaamikampaaniaid

  • Oskab luua ja automatiseerida müügitunneleid, mis toovad stabiilselt kliente.
  • Mõistab erinevaid reklaamikanaleid ja oskab koostada tõhusaid digikampaaniaid.

Analüüsib andmeid ja teeb strateegilisi otsuseid

  • Oskab kasutada andmeanalüüsi tööriistu ja seadistada raporteid (GA4 jms).
  • Tunneb olulisi KPI-sid ja oskab nende põhjal optimeerida turundusstrateegiaid.

Automatiseerib turundus- ja äriprotsesse

  • Oskab luua AI-põhiseid automatiseeritud turunduslahendusi.
  • Rakendab töövoogudes automatiseeritud e-kirjakampaaniaid ja kliendisuhtlust.

Arendab oma brändi ja digistrateegia teenust

  • Oskab luua teenusepakette ja hinnastada oma teenuseid.
  • Tunneb personaalse brändi loomise ja turundamise põhimõtteid.
  • Teab, kuidas leida ja hoida kliente, kasvatada oma ettevõtet ning luua pikaajalisi koostöösuhteid.

Oskab iseseisvalt töötada ja digistrateegina tegutseda

  • Suudab rakendada AI ja digiturunduse teadmisi iseseisvas ettevõtluses või tööalaselt.
  • Mõistab  tehnoloogia arengutrende ning oskab neid oma töös kasutada.

Õpiväljundite mõju tööalasele konkurentsivõimele

  • Õpiprogramm parandab õppijate tööalast konkurentsivõimet, andes praktilised oskused ja teadmised, mis on kõrgelt hinnatud digiturunduse ja tehisintellekti valdkonnas.
  • Õpiväljundite saavutamine võimaldab:
    • Alustada iseseisvalt ettevõtlust pakkudes kõrge väärtusega digistrateegia teenuseid.
    • Rakendada AI-põhiseid lahendusi turunduses ja automatiseerimises
    • Töötada vabakutselisena või liituda ettevõtete turundus- ja digistrateegia meeskondadega.
    • Optimeerida äriprotsesse, kasvatada sissetulekut ja luua konkurentsieelist nii kohalikul kui rahvusvahelisel turul.

Koolitusmeetodid ja õppevormid

  • Veebiseminarid: Reaalajas toimuvad interaktiivsed loengud ja arutelud Zoomi keskkonnas, mille käigus käsitletakse teoreetilisi teemasid ning viiakse läbi juhendatud praktilisi ülesandeid.
  • Praktilised harjutused: Iga teema juurde kuuluvad ülesanded, mille käigus osalejad rakendavad õpitut oma projektides või tööalases kontekstis. Harjutused viiakse läbi juhendaja toel seminaride käigus.
  • Iseseisev töö: Osalejad läbivad iseseisvalt koolitaja poolt ette valmistatud õppematerjale (video- ja tekstipõhised juhendid), täiendavad ning viimistlevad ülesandeid.
  • Grupiarutelud ja kogukonnatugi: Õppijatel on võimalus osaleda aruteludes koolituse veebikeskkonna foorumis ja Slacki grupis. Grupiarutelud toimuvad ka veebiseminaride raames ning toetavad kogemuste jagamist ja teadmiste kinnistamist.
  • Tagasiside: Osalejad saavad jooksvalt personaalset tagasisidet esitatud kodutöödele ning vajadusel individuaalset juhendamist Slacki grupi kaudu

Koolitused toimuvad nii reaalajas, kuid saad ligipääsu ka salvestatud videokoolitustele. Reaalajas kohtumised kestavad kuni kaks tundi. Õppematerjal, videojuhendid, tekstid ja kogu abistav materjal on mugavas e-kursuse keskkonnas, kuhu saad üheks aastaks ligipääsu. Materjal on sorteeritud, teemade kaupa. Leiad kiiresti üles kõik vajaliku.

Koolitajad ja eksperdid

Katrin aitab ettevõtetel nende eelarvest maksimumi võtta. Ta on ehitanud mitmeid müügitunneleid ja automatiseeritud turunduslahendusi, mis säästavad aega ja vähendavad ebaefektiivsusi turundustegevustes.

Lisaks digiturunduse teenustele pakub ta ka auditeid ja koolitusi.
Katrin on turunduses tegev olnud juba aastast 2010. Selle aja sisse on mahtunud töö nii meedia- kui loovagentuurides ja koostööd on tehtud nii suurte, väikeste, rahvusvaheliste kui ka kohalike klientidega.

Kahel aastal on ta olnud Digitegu žüriis ja hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks on ta lektor Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja ärimentor mitmetes ettevõtluse programmides nagu nt Starter Edu ja Tegu.

Katrin hoiab AI ja tehnoloogiavaldkonnas toimuvaga end kursis läbides pidevalt ka ise uusi koolitusi ning rakendades õpitut oma ettevõttes.

Programmi eesmärk on õpetada digistrateege, kes soovivad kasvatada oma väärtust tööturul ja on valmis kohanema tehisinellekti poolt muudetud maailmas. 

Programm sobib algajatele, kui ka edasijõudnutele. Oluline, et sul on baasteadmised arvutiga tööst ja huvi tehnoloogia vastu.

Hind on 1735 eurot. Tasuda saad kas osamaksetaga või korraga terve õpiprogrammi eest. 

Koolitused toimuvad mitu korda kuus. Täpsema kava saad peale liitumist. Grupikoolitused kestavad kuni 2 tundi. Jooksvalt saab küsimusi esitada ja suhelda grupi foorumis. 

Lisaks saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad palju videomaterjali, mille abil iseseisvalt tegutseda ja õppida!

 Jah, kõik koolitused salvestatakse ja need on kättesaadavad järelvaatamiseks terve aasta jooksul. 

Õpiprogrammi peamiseks mentoriks ja koolitajaks on Katrin Vilimaa-Otsing, kes tegutseb igapäevaselt tehnoloogia, AI ja turundusvaldkonnas. 

Samuti kutsume õpiprogrammi külalisesinejaid, kes oma kogemusi jagavad.  

Jah, programmil on privaatne grupp, kus saab esitada oma küsimusi ja saada abi oma spetsiifilistele küsimustele. 

Iga kuu toimub ka grupikoolitus, kus vastame osalejate küsimustele. 

Programm kestab 6 kuud. Järgmine grupp alustab 7. novembril ja lõpetab 15. mai 2026.

Saad kohese ligipääsu Katrin Vilimaa kursustele ja materjalidele. Õpimaterjale lisandub programmi jooksul koguaeg juurde. 

Jah, kui leiad, et programm ei vasta vajadustele, on võimalik programmist lahkuda. Programmile kehtib 30 päevane raha tagasi garantii.

Lisainformatsiooni saamiseks palume teil täita vorm meie veebilehel. Vormi täitmine ei kohusta teid programmi liituma.

Shopping Cart
Scroll to Top