fbpx

Google Analytics on kohustuslik partner igale endast lugupidavahele veebilehele. Selle abil saad mõõta külastatavust, näha kes ja kus Sinu lehel viibib ning määrata goal`id ehk eesmärgid, mille abil saad mõõta tulemusi. Oletame, et sul on tulemas kampaania ning ostad reklaami Facebooki, Google Adwordsi ning Delfisse. Tänu goalidele saad näha, milline reklaamikanal osutus kampaania jaoks kõige kasulikumaks. Mis kanal ja kui palju sisse tõi. Selleks ongi tarvis määrata goalid.

Goalid on kasutaja soovitud tegevused, näiteks liitumisvormi või päringuvormi täitmine

Kuidas seadistada Goalid Google Analyticsis?

Google Analytics peamenüü > Conversions > Goals > Overiview > NEW GOAL

Sisesta nimi, nii on Sul endal parem ülevaade hiljem, kui eesmärke on mitu. Goali tüübina kasuta Destination. Destination tähendab seda, et kasutaja viiakse pärast tegevuse sooritamist täname-lehele. Oluline on see, et täname-lehel oleks unikaalne aadress, mida saame Goali seadistades kasutada.

Mis on täname-leht? Täname leht ei ole menüüs ega kuskil kodulehel muidu nähtav, vaid inimene jõuab sinna peale vormi täitmist automaatselt.

Sisesta Destination järel URL ehk lehe aadress, mida Google Analytics arvestab eesmärgi ehk Goali täitmise puhul loetuks. Soovitav on sisestada ka väärtus. Kui Sa ei ole seda välja arvutanud, siis pane hinnanguline 1 € näiteks. See aitab Sul raportites võrrelda teiste konversioonidega.

Ja ongi kõik. Google Analytics goalide seadistamine on lihtne!