Kuidas luua toimivaid müügitekste ja Google’is tasuta uute klientideni jõuda?

Õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Õpiväljundid 

Kursuse tulemusel…

  • oskad optimeerida sisu ja metaandmeid ning kasutada Google Search Console jt. SEO tööriistu;
  • saad teada, milliseid copywriting’u võtteid kasutada, et enda kodulehele külastajaid saada ja nad maksvateks klientideks muuta;
  • oskad oma veebilehe üles ehitada ärilistest eesmärkidest lähtuvalt, nii et see oleks Google’is paremini nähtav ja kasutajasõbralik.
  •  

Koolituse sihtrühm

Koolitus sobib väga hästi ettevõtte juhtidele, turundus- ja müügivaldkonnas töötavatele inimestele, alustavatele ettevõtjatele ja vabakutselistele. See koolitus on kõigile, kes tahavad oma tooteid või teenuseid paremini müüa.

Õpingute alustamise tingimused:

Kuna koolitus toimub Zoomis, siis on osalemiseks vajalik arvuti ja internet.

Õppe kogumaht: 28 akad t, millest auditoorne ja praktiline töö veebis on 16 akad t ja iseseisev töö 12 akad t.

Õppe sisu:

SEO alustalad, veebilehe tekstide stuktuur, töö märksõnadega, tekstide loomine, lehesisene ja tehniline SEO, veebitekstide testimine sihtrühma peal, SEO tulemuste analüüsimine, tekstide toimetamine. 

Õppekeskkonna kirjeldus:

Koolitused toimuvad interneti vahendusel Zoomis.  Arvuti paralleelne kasutamine ja märkmete tegemine annab võimaluse mõningad koolituse osad ise praktiliselt läbi teha sealjuures küsimusi küsides ning selle tulemusel õpitut paremini kinnistades.

Õppematerjalid:

Slaidid ja digitaalselt edastatav õppematerjal.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid: osavõtt auditoorsest ja praktilisest koolitusest ja iseseisva töö õigeagne lõpetamine. Koolitusel osalejale väljastatakse tõend.

Koolitaja kompetentsi tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus.

Marika on töötanud turundus – ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Ta on käivitanud mitmeid ettevõtteid ja töötanud turundusjuhina.

Ta on andnud välja ka ajakirja YU, mis on mõeldud noortele loometalentidele, kirjutanud turundustekste nii veebilehtedele kui ka meilikirjadele meiliturunduse tekste. 

Marika on õppinud copywriting`u tehnikaid maailma parimatelt koolitajatelt, nagu Momoko Price, Jacob McMillen, Nick Kolenda jpt.

Kui Marika keskendub koolitusel peamiselt turunduslikule poolele, siis Mirel õpetab vältima tüüpvigu ja kirjutama nii, et mõte ka lugejale õigesti kohale jõuaks.

Vallo Põldaru on tegelenud digiturundusega 10+ aastat. Vallo on pikaajalise kogemusega digistrateeg, kelle fookuseks on SEO ja kasutajakogemus (UX).

Sellesse ajavahemikku mahub erinevates digiturunduse valdkondades töötamine, ettevõtlusega alustamine ja oma SEO-suunitlusega agentuuri Strateeg loomine ning tihe koostöö teiste agentuuridega.

Vallo Põldaru suurklientide hulka kuuluvad Delfi, City Motors, Reisidiilid, Hammas32, Sõbralt Sõbrale jpt. Ka on Strateegi asutaja töötanud rahvusvaheliste SEO klientidega nii Ameerikas, Balil, Saksamaal, Inglismaal, Norras, kui muidugi ka lähiriikides.

Tutvu õppekorralduse aluse ja kvaliteedi tagamisega. 

Shopping Cart
Scroll to Top