SEO JA COPYWRITINGU KOOLITUS
Kuidas luua toimivaid müügitekste ja Google'is tasuta uute klientideni jõuda?
Liiga vähe kliente? Tunned, et koduleht ei müü piisavalt hästi? Maksad küll klikkide eest, aga keegi ei reageeri sinu pakkumisele?
On aeg muutusteks. Enam ei pea kulutama sadu eurosid reklaamile. Tee ära SEO ja pane oma veebitekstid tööle. Nad teenivad sind veel aastaid ja muide, ilma sinu pingutuseta!
Neljanädalane “teeme ära” tüüpi praktiline veebikursus, mille käigus aitame sul luua SEO-sõbralikud veebitekstid, mis sinu sihtkliente kõnetavad.
See on programm, kus saad nelja nädala jooksul küsida personaalset abi kursuse mentoritelt!
Seekord käsitleme kursusel ka chatGPT ehk tehisintellekti võimekust. Tänu tehisintellekti abile jõuab rohkem ära teha!
Meie teada on see esimene kursus Eestis, kus käsitletakse süvitsi SEO-d ja copywritingut koos. Sest mis kasu on sellest, kui sinu veebileht jõuab Google`is esikolme hulka ja sinu veebilehte külastavad sajad inimesed päevas, aga nad ei reageeri sinu pakkumisele?
Kursus on soodushinnaga ja kohtade arv on piiratud. Osaleda saab kuni 25 inimest!
5 põhjust, miks on hea sellel kursusel osaleda!
Mida me üldjuhul teeme, kui mõni asi tundub meie jaoks kas liiga keeruline või arvame, et me ei saa sellega hakkama? Arvasid õigesti! Me kipume neid asju edasi lükkama.
Kui sõnad “SEO” ja “copywriting” on sinu jaoks võõrad, siis tea, et meie jaoks on need igapäevased lemmikteemad ja aitame ka sinul nendega sõbraks saada.
Guugeldamine on hea viis enda harimiseks, kuid selle kahjuks räägib tohutu ajakulu.
Kui tahad targalt tegutseda ja oma aega paremini kasutada, õpi ja tegutse koos meiega – oleme sinu eest infootsingu juba ära teinud ja selle lihtsasti mõistetavasse keelde tõlkinud.
Väärtusta oma aega ja fokusseeri oma energia ärategemisele, mitte info otsimisele.
Tekst veebilehel töötab kas sinu kahjuks või kasuks. Selleks, et mõjusaid turundustekste luua, ei pea sa suurepärane kirjutaja olema. Piisab sellest, kui tunned oma sihtrühma. Näitame sulle, kuidas lihtsate võtetega senisest paremaid tulemusi saavutada!
Google`is esilehele tulemine tähendab sinu jaoks seda, et sa ei pea kulutama raha kulutama reklaamile ega muretsema, kuidas oma klientideni jõuda – nad leiavad su ise üles.
Samal ajal kui sina keskendud hoopis muudele asjadele (kasvõi puhkamisele!) toob otsingumootor sulle rohkem päringuid ja suurema müügikäibe.
Täna tehtud investeering enda oskuste arendamisse (toimivate turundustekstide kirjutamise ja SEO tööriistade kasutamise oskus), omab pikaaegset mõju.
Need on kahtlemata oskused, mida saadkõikides edasistes ettevõtmistes enda (ja miks mitte ka teiste!) heaks kasu teenima panna!
Kursus sisaldab tasulisi WordPressi tööriistu: eluaegset Astra PRO või Divi litsentsi ühele veebilehele. WP Rocketi aastast litsentsi, mis muudab lehe kiireks. Ja boonuskoolitusi WordPressi lehe ehitamisest ja meiliturundusest. Selleks, et saaksid oma lehte piiramatult ehitada, ega peaks takerduma tehniliste asjade taha.
Millal kursus toimub?
Veebikoolitused toimuvad 30. märtsist kuni 27. aprillini igal teisipäeval kell 10.00–11.30 ja neljapäeval 10.00–11.30.
Kursuse jooksul saad sa igal nädalal kaks praktilist ülesannet, mis aitavad sul oma kodulehele toimiva teksti luua ja selle otsingumootorile optimeerida.
Kuna veebikoolitused on järelvaadatavad, ei pea sa ilmtingimata reaalajas veebikoolitustel osalema. Saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad kõik koolituste salvestused ja boonusmaterjalid – nii saad mugavalt teiste tegevuste kõrvalt omas tempos õppida ja tegutseda.
Kursusel saad osaleda oma põhitöö ja tegemiste kõrvalt. Ja et asjad kindlasti tehtud saaksid, otsusta, et võtad kursusest enda jaoks 100% ja planeeri selleks perioodiks oma kalendrisse enesearenduseks vähemalt seitse tundi nädalas.
Kui tead juba ette, et aprill on sinu jaoks niigi tihe, siis soovitame sel korral kursusel pigem mitte osaleda. Sest kuigi materjalid jäävad järelvaadatavaks kuni aasta lõpuni, pakume personaalset tuge vaid aprillikuu jooksul.
Teemad, mida kursuse jooksul läbime
30. märts kell 10.00–11.30
KURSUSE SISSEJUHATUS
Räägime kuidas kursusest osa võtta, nii et kõik vajalik saaks tehtud ja tulemuseks on töötavad veebitekstid.
4. aprill kell 10.00–11.30
SEO ALUSTALAD
Ülevaade kodulehe optimeerimisest. Kodulehe optimeerimise tööde järjekord. Google Search Console jt. vajalike SEO tööriistade seadistamine.
6. aprill kell 10.00–11.30
COPY ALUSTALAD JA SIHTRÜHM
Ärilistest eesmärkidest lähtuv kodulehe ülesehitus. Tekstide kondikava. Sihtrühmauuringu tegemine.
11. aprill kell 10.00–11.30
TÖÖ MÄRKSÕNADEGA
Märksõnade leidmine ja plaani koostamine. Otsingumahu ja konkurentsi hindamine. Analüüsitabeli koostamine.
13. aprill kell 10.00–11.30
VEEBITEKSTIDE TOIMETAMINE
Õpid vältima tüüpvigu ning kirjutama lihtsalt ja selgelt. Tööriistad, mida tekstide kirjutamisel kasutada. Viimistleme veebitekstid täiuslikuks.
18. aprill kell 10.00–11.30
TEKSTIDE LOOMINE
Õpi kirjutama tekste, mis resoneeruvad sinu sihtrühmaga ja eristuvad konkurentidest. Loome veebilehele sisu.
20. aprill kell 10.00–11.30
LEHESISENE JA TEHNILINE SEO
Pealkirjade optimeerimine ja sisu struktuur. Sisu linkimine ja metakirjeldus. Lehe kiirus ja selle optimeerimine.
25. aprill kell 10.00–11.30
VEEBITEKSTIDE TESTIMINE
Loodud veebitekstide testimine sihtrühma peal. Tagasiside analüüsimine ja järelduste tegemine. Tekstide muutmine vastavalt sihtrühmalt saadud sisendile.
27. aprill kell 10.00–11.30
SEO TULEMUSTE ANALÜÜS
Tulemuste analüüsimine ja pidev parendamine. Mõõdikud, mida jälgida ja tegevusplaan edasiseks.
24. mai kell 10.00–11.30
TAGASISIDE TEHTUD TÖÖDELE
Vaatame läbi tehtud tööd ja anname nendele tagasisidet. Kasulik õppida ka üksteise pealt.
Kursusel jagavad sinuga oma teadmisi pikaaegsete kogemustega praktikud, kes õpetavad seda, mida nad ise igapäevaselt kasutavad. Nii Marika kui ka Vallo on kogenud kodulehtede ja e-poodide loojad, mis tähendab, et nad oskavad sind aidata ka tehnilistes küsimustes.
Koolituse eesmärk
Kursuse tulemusel…
- oskad optimeerida sisu ja metaandmeid ning kasutada Google Search Console jt. SEO tööriistu;
- saad teada, milliseid copywriting’u võtteid kasutada, et enda kodulehele külastajaid saada ja nad maksvateks klientideks muuta;
- oskad oma veebilehe üles ehitada ärilistest eesmärkidest lähtuvalt, nii et see oleks Google’is paremini nähtav ja kasutajasõbralik.
Õppekava rühm: turundus ja reklaam.
Õppe kogumaht on 28 ja auditoorne 16 akadeemilist tundi.
Koolitused toimuvad Zoomi teel, suhtlus e-posti teel ning osalejad saavad ligipääsu privaatsesse Facebooki gruppi.
Kursuse hind
Tavapäraselt küsitakse sarnastel kursustel osalemise eest kuni 1500 eurot. Sellel kursusel on sul võimalus osaleda vaid 349 euro eest. Usume, et see hind on väga soodne, võrreldes kasuga, mida saad.
Kursuse hind sisaldab boonusena ka tasulisi tööriistu, mille väärtus ulatub 800 euroni.
Kursusel osalejades saavad eluaegse Astra PRO premium paketi või Divi teema ühele veebilehele ning WP Rocketi aastase litsentsi. Need on WordPressi ühed populaarsemad tööriistad, mille väärtust kokku on juba ligi 500 eurot. Lisaks saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad eest WordPressi koolitused ning meiliturunduse koolituse. Boonuskoolituste väärtus on 300 eurot.
Sul on võimalus kursuse eest tasuda ka kahes või kolmes osas.
Kursuselt saadud teadmisi koheselt rakendades on väga tõenäoline, et teenid tehtud investeeringu juba esimese kuuga mitmekordselt tagasi.
Maksa kolmes osas
Kolmel järjestikusel kuul võrdne osamakse-
Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
-
Personaalne abi ja tugi
-
Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
-
Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused
Maksa kahes osas
Kahel järjestikusel kuul võrdne osamakse-
Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
-
Personaalne abi ja tugi
-
Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
-
Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused
Maksa korraga
Ühekordne makse-
Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
-
Personaalne abi ja tugi
-
Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
-
Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused
EESTI TÖÖTUKASSA KOOLITUSKAARDI KOOSTÖÖPARTNER
Tööriistad ja boonuskoolitused 800 euro väärtuses
Kursusel osalejad saavad eluaegse Astra PRO premium paketi või Divi teema ühele veebilehele. WP Rocketi aastase litsentsi. Need on WordPressi ühed populaarsemad tööriistad. Nende tööriistade väärtust kokku on juba ligi 500 eurot.
Kursusel osaledes saad ligipääsu ka WordPressi baaskursusele, mille väärtus on 300 eurot. Selleks, et saaksid sujuvalt oma veebilehe tehnilised küsimused ka lahendatud.
WP Rocket on üks parimaid tööriistu, mida on võimalik mõne klikiga seadistada ja selle abil oma koduleht kiireks muuta. Kiire koduleht on kriitiliselt oluline, et Google`is esile tulla.
Astra teema on üks populaarsemaid WordPressi teemasid, millel on sadu erinevaid kauneid valmiskujundusi, mille peale oma lehte ehitada. Astra PRO versioon avab veelgi enam võimalusi oma veebilehe kohandamiseks.
Divi on WordPressi populaarne teema, millel on sisse ehitatud visuaalne veebiehitaja. Divil on piiramatud võimalused ja sadu kauneid valmiskujundusi, mille hulgast saad valida oma lemmiku.
Koolitajad
Kursusel jagavad sinuga oma teadmisi pikaaegsete kogemustega praktikud, kes õpetavad seda, mida nad ise igapäevaselt kasutavad.
Nii Marika kui ka Vallo on kogenud kodulehtede ja e-poodide loojad, mis tähendab, et nad oskavad sind aidata ka tehnilistes küsimustes.
Marika on töötanud turundus – ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Ta on käivitanud mitmeid ettevõtteid ja töötanud turundusjuhina.
Ta on andnud välja ka ajakirja YU, mis on mõeldud noortele loometalentidele, kirjutanud turundustekste nii veebilehtedele kui ka meilikirjadele meiliturunduse tekste.
Marika on õppinud copywriting`u tehnikaid maailma parimatelt koolitajatelt, nagu Momoko Price, Jacob McMillen, Nick Kolenda jpt.
Vallo Põldaru on tegelenud digiturundusega 10+ aastat. Vallo on pikaajalise kogemusega digistrateeg, kelle fookuseks on SEO ja kasutajakogemus (UX).
Sellesse ajavahemikku mahub erinevates digiturunduse valdkondades töötamine, ettevõtlusega alustamine ja oma SEO-suunitlusega agentuuri Strateeg loomine ning tihe koostöö teiste agentuuridega.
Vallo Põldaru suurklientide hulka kuuluvad Delfi, City Motors, Reisidiilid, Hammas32, Sõbralt Sõbrale jpt. Ka on Strateegi asutaja töötanud rahvusvaheliste SEO klientidega nii Ameerikas, Balil, Saksamaal, Inglismaal, Norras, kui muidugi ka lähiriikides.
Kaasame kursusele ka teisi eksperte, näiteks keeletoimetaja, kes jagab nippe, kuidas muuta oma veebitekstide lihtsaks ja selgeks!
Vastused sinu küsimustele
Väga hea, et küsid.
Selleks, et kursus oleks väärt nii sinu aega kui ka raha, on vaja ka sinu panust. Esiteks on tarvis sinu aega ja pühendumust keskmiselt 10 tundi nädalas, s.t umbes 1,5 tundi aega päevas.
Kursusel osalemiseks on oluline, et:
– sul oleks juba olemas (vähemalt osaliselt valmis) koduleht või e-pood;
– sinu teenuse või toote järgi oleks turul ka nõudlus. Sest olgu pakkumine kuitahes hea, kui sinu teenus või toode kliendile kasulik ei ole, siis ta paraku ei osta;
– teed ära kõik ülesanded, mida kursuse jooksul sulle anname.
Kui need neli asja on sinu poolt kaetud, siis oleme päris kindlad, et kursusel osalemine on sinu jaoks väga kasulik. Sinu müügitulemused paranevad ning arendad endas kahte olulist oskust, mis teenivad sulle pikaaegset tulu.
Jah. Sa saad kogu kursuse materjalile ligipääsu 2023. aasta lõpuni, mis võimaldab sul õppida ja tegutseda siis, kui sulle sobib. Arvesta aga palun sellega, et personaalset tuge pakume vaid veebruarikuu jooksul.
SEO tulemuste osas pead varuma veidi kannatlikkust. Sõltuvalt valdkonnast, kus tegutsed võivad esimesi tulemusi näha kuu või kahe pärast.
Copywriting’u osas võid esimesi tulemusi märgata juba järgmisel päeval. Näiteks avastad, et kuigi veebilehe külastatavus on sama, on päringuid ja müüki palju rohkem.
Elus tuleb ikka igasugu asju ette. Kui juhtub, et sa ei saa veebruarikuus nii aktiivselt osa võtta, kui alguses plaanisid, siis saad kursuse katkestada ja märtsikuus uuesti alustada.Või maikuus. Korraldame taolist kursust veel ning saad endale sobival ajal uuesti pardale hüpata.
Ei pea. Piisab, kui sul on olemas koduleht või oled sellega alustanud. Ja loomulikult toode või teenus, mille müügitulemusi soovid parandada.
Jah, sul on võimalus kursusel osalemise eest tasuda ka kahes või kolmes osas.
Olen väga tänulik, kui annad mulle sellest teada. Sest võib vabalt juhtuda, et sama küsimus kimbutab ka teisi ja ma lihtsalt ei ole osanud selle peale ise tulla. Palun kirjuta marika@prouaekspert.ee.