fbpx

SEO JA MÜÜGITEKSTIDE KIRJUTAMISE KURSUS

Kuidas luua toimivaid müügitekste ja Google'is tasuta uute klientideni jõuda?

Juba veebruaris stardib neljanädalane “teeme ära” tüüpi praktiline veebikursus, mille käigus aitame sul luua SEO-sõbralikud veebitekstid, mis sinu sihtkliente kõnetavad.

Kui tunned, et sinu kodulehe müügitekst ei too piisavalt kliente või sa ei tea, kuidas Google’i otsimootoris välja tulla, siis see kursus on täpselt sulle mõeldud!

Oleme varem SEO ja copywritingu koolitusi eraldi korraldanud, kuid meie pikaaegne kogemus kinnitab, et neid teemasid koos käsitledes on tasuvus oluliselt suurem.

Sest mis kasu on sellest, kui sinu veebileht jõuab Google`is esikolme hulka ja sinu veebilehte külastavad sajad inimesed päevas, aga nad ei reageeri sinu pakkumisele?

Kursus on soodushinnaga ja kohtade arv on piiratud. Osaleda saab kuni 25 inimest.

5 põhjust, miks on hea sellel kursusel osaleda!

Mida me üldjuhul teeme, kui mõni asi tundub meie jaoks kas liiga keeruline või arvame, et me ei saa sellega hakkama? Arvasid õigesti! Me kipume neid asju edasi lükkama. 

Kui sõnad “SEO” ja “copywriting” on sinu jaoks võõrad, siis tea, et meie jaoks on need igapäevased lemmikteemad ja aitame ka sinul nendega sõbraks saada.

Guugeldamine on hea viis enda harimiseks, kuid selle kahjuks räägib tohutu ajakulu.

Kui tahad targalt tegutseda ja oma aega paremini kasutada, õpi ja tegutse koos meiega – oleme sinu eest infootsingu juba ära teinud ja selle lihtsasti mõistetavasse keelde tõlkinud.

Väärtusta oma aega ja fokusseeri oma energia ärategemisele, mitte info otsimisele.

Tekst veebilehel töötab kas sinu kahjuks või kasuks.  Selleks, et mõjusaid turundustekste luua, ei pea sa suurepärane kirjutaja olema. Piisab sellest, kui tunned oma sihtrühma. Näitame sulle, kuidas lihtsate võtetega senisest paremaid tulemusi saavutada!

Google`is esilehele tulemine tähendab sinu jaoks seda, et sa ei pea kulutama raha kulutama reklaamile ega muretsema, kuidas oma klientideni jõuda – nad leiavad su ise üles.

Samal ajal kui sina keskendud hoopis muudele asjadele (kasvõi puhkamisele!) toob otsingumootor sulle rohkem päringuid ja suurema müügikäibe.

Täna tehtud investeering enda oskuste arendamisse (toimivate turundustekstide kirjutamise ja SEO tööriistade kasutamise oskus), omab pikaaegset mõju.

Need on kahtlemata oskused, mida saadkõikides edasistes ettevõtmistes enda (ja miks mitte ka teiste!) heaks kasu teenima panna!

Kursus sisaldab tasulisi WordPressi tööriistu: eluaegset Astra PRO või Divi litsentsi ühele veebilehele. WP Rocketi aastast litsentsi, mis muudab lehe kiireks. Ja boonuskoolitusi WordPressi lehe ehitamisest ja meiliturundusest. Selleks, et saaksid oma lehte piiramatult ehitada, ega peaks takerduma tehniliste asjade taha. 

Millal kursus toimub? 

Veebikoolitused toimuvad 7. veebruarist kuni 2. märtsini igal teisipäeval kell 10.00–11.30 (SEO) ja neljapäeval 10.00–11.30 (copywriting).

Kursuse jooksul saad sa igal nädalal kaks praktilist ülesannet, mis aitavad sul oma kodulehele toimiva teksti luua ja selle otsingumootorile optimeerida.

Kuna veebikoolitused on järelvaadatavad, ei pea sa ilmtingimata reaalajas veebikoolitustel osalema. Saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad kõik koolituste salvestused ja boonusmaterjalid – nii saad mugavalt teiste tegevuste kõrvalt omas tempos õppida ja tegutseda.

Kursusel saad osaleda oma põhitöö ja tegemiste kõrvalt. Ja et asjad kindlasti tehtud saaksid, otsusta, et võtad kursusest enda jaoks 100% ja planeeri selleks perioodiks oma kalendrisse enesearenduseks vähemalt seitse tundi nädalas.

Kui tead juba ette, et veebruar on sinu jaoks niigi tihe, siis soovitame sel korral kursusel pigem mitte osaleda. Sest kuigi materjalid jäävad järelvaadatavaks kuni aasta lõpuni, pakume personaalset tuge vaid veebruarikuu jooksul.

Teemad, mida kursuse jooksul läbime

7. veebruar

SEO alustalad

Ülevaade kodulehe optimeerimisest. Kodulehe optimeerimise tööde järjekord. Google Search Console jt. vajalike SEO tööriistade seadistamine.

7. veebruar

9. veebruar

Veebilehe tekstide stuktuur

Ärilistest eesmärkidest lähtuv kodulehe navigatsioon. Sisulehtede struktuur ja tekstide kondikava. 

9. veebruar

14. veebruar

Töö märksõnadega

Märksõnade leidmine ja plaani koostamine. Otsingumahu ja konkurentsi hindamine. Analüüsitabeli koostamine.

14. veebruar

16. veebruar

Tekstide loomine

Õpi kirjutama tekste, mis resoneeruvad sinu sihtrühmaga ja eristuvad konkurentidest.  Loome veebilehele sisu. 

16. veebruar

21. veebruar

Lehesisene ja tehniline SEO

Pealkirjade optimeerimine ja sisu struktuur. Sisu linkimine ja metakirjeldus. Lehe kiirus ja selle optimeerimine. 

21. veebruar

23. veebruar

Veebitekstide testimine

Loodud veebitekstide testimine sihtrühma peal. Tagasiside analüüsimine ja järelduste tegemine. Tekstide muutmine vastavalt sihtrühmalt saadud sisendile. 

23. veebruar

28. veebruar

SEO tulemuste analüüs

Tulemuste analüüsimine ja pidev parendamine. Mõõdikud, mida jälgida ja tegevusplaan edasiseks. 

28. veebruar

2. märts

Veebitekstide toimetamine

Õpid vältima tüüpvigu ning kirjutama lihtsalt ja selgelt. Tööriistad, mida tekstide kirjutamisel kasutada. Viimistleme veebitekstid täiuslikuks. 

2. märts

Koolituse eesmärk

Kursuse tulemusel…

  • oskad optimeerida sisu ja metaandmeid ning kasutada Google Search Console jt. SEO tööriistu;
  • saad teada, milliseid copywriting’u võtteid kasutada, et enda kodulehele külastajaid saada ja nad maksvateks klientideks muuta;
  • oskad oma veebilehe üles ehitada ärilistest eesmärkidest lähtuvalt, nii et see oleks Google’is paremini nähtav ja kasutajasõbralik.

Õppekava rühm: turundus ja reklaam. 
Õppe kogumaht on 28 ja auditoorne 16 akadeemilist tundi. 
Koolitused toimuvad Zoomi teel, suhtlus e-posti teel ning osalejad saavad ligipääsu privaatsesse Facebooki gruppi. 

Õppekorralduse alused ja kvaliteedi tagamine
Õppekava

Kursuse hind

Tavapäraselt küsitakse sarnastel kursustel osalemise eest kuni 1500 eurot. Sellel kursusel on sul võimalus osaleda vaid 349 euro eest. Usume, et see hind on väga soodne, võrreldes kasuga, mida saad.

Kursuse hind sisaldab boonusena ka tasulisi tööriistu, mille väärtus ulatub 800 euroni.

Kursusel osalejades saavad eluaegse Astra PRO premium paketi või Divi teema ühele veebilehele ning WP Rocketi aastase litsentsi. Need on WordPressi ühed populaarsemad tööriistad, mille väärtust kokku on juba ligi 500 eurot. Lisaks saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad eest WordPressi koolitused ning meiliturunduse koolituse. Boonuskoolituste väärtus on 300 eurot. 

Sul on võimalus kursuse eest tasuda ka kahes või kolmes osas.

Kursuselt saadud teadmisi koheselt rakendades on väga tõenäoline, et teenid tehtud investeeringu juba esimese kuuga mitmekordselt tagasi.

Maksa kolmes osas

Kolmel järjestikusel kuul võrdne osamakse
120 Maksekolmes osas
  • Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
  • Personaalne abi ja tugi
  • Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
  • Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused

Maksa kahes osas

Kahel järjestikusel kuul võrdne osamakse
175 Makse kahes osas
  • Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
  • Personaalne abi ja tugi
  • Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
  • Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused

Maksa korraga

Ühekordne makse
349 Ühekordne makse
  • Igal nädalal kaks 1,5 tunnist koolitust
  • Personaalne abi ja tugi
  • Igal nädalal kaks ülesannet, mis aitavad sul fookust hoida
  • Boonusmaterjalid ja kodulehe tegemise koolitused

EESTI TÖÖTUKASSA KOOLITUSKAARDI KOOSTÖÖPARTNER

Tööriistad ja boonuskoolitused 800 euro väärtuses

Kursusel osalejad saavad eluaegse Astra PRO premium paketi või Divi teema ühele veebilehele. WP Rocketi aastase litsentsi. Need on WordPressi ühed populaarsemad tööriistad. Nende tööriistade väärtust kokku on juba ligi 500 eurot.

Kursusel osaledes saad ligipääsu ka WordPressi baaskursusele, mille väärtus on 300 eurot. Selleks, et saaksid sujuvalt oma veebilehe tehnilised küsimused ka lahendatud. 

WP Rocket on üks parimaid tööriistu, mida on võimalik mõne klikiga seadistada ja selle abil oma koduleht kiireks muuta. Kiire koduleht on kriitiliselt oluline, et Google`is esile tulla. 

Astra teema on üks populaarsemaid WordPressi teemasid, millel on sadu erinevaid kauneid valmiskujundusi, mille peale oma lehte ehitada. Astra PRO versioon avab veelgi enam võimalusi oma veebilehe kohandamiseks. 

Divi on WordPressi populaarne teema, millel on sisse ehitatud visuaalne veebiehitaja. Divil on piiramatud võimalused ja sadu kauneid valmiskujundusi, mille hulgast saad valida oma lemmiku. 

Koolitajad

Kursusel jagavad sinuga oma teadmisi pikaaegsete kogemustega praktikud, kes õpetavad seda, mida nad ise igapäevaselt kasutavad.

Nii Marika kui ka Vallo on kogenud kodulehtede ja e-poodide loojad, mis tähendab, et nad oskavad sind aidata ka tehnilistes küsimustes.

Marika on töötanud turundus – ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Ta on käivitanud mitmeid ettevõtteid ja töötanud turundusjuhina.

Ta on andnud välja ka ajakirja YU, mis on mõeldud noortele loometalentidele, kirjutanud turundustekste nii veebilehtedele kui ka meilikirjadele meiliturunduse tekste. 

Marika on õppinud copywriting`u tehnikaid maailma parimatelt koolitajatelt, nagu Momoko Price, Jacob McMillen, Nick Kolenda jpt.

Vallo Põldaru on tegelenud digiturundusega 10+ aastat. Vallo on pikaajalise kogemusega digistrateeg, kelle fookuseks on SEO ja kasutajakogemus (UX).

Sellesse ajavahemikku mahub erinevates digiturunduse valdkondades töötamine, ettevõtlusega alustamine ja oma SEO-suunitlusega agentuuri Strateeg loomine ning tihe koostöö teiste agentuuridega.

Vallo Põldaru suurklientide hulka kuuluvad Delfi, City Motors, Reisidiilid, Hammas32, Sõbralt Sõbrale jpt. Ka on Strateegi asutaja töötanud rahvusvaheliste SEO klientidega nii Ameerikas, Balil, Saksamaal, Inglismaal, Norras, kui muidugi ka lähiriikides.

Kaasame kursusele ka teisi eksperte, näiteks keeletoimetaja, kes jagab nippe, kuidas muuta oma veebitekstide lihtsaks ja selgeks!

Vastused sinu küsimustele

Väga hea, et küsid.

Selleks, et kursus oleks väärt nii sinu aega kui ka raha, on vaja ka sinu panust. Esiteks on tarvis sinu aega ja pühendumust keskmiselt 10 tundi nädalas, s.t umbes 1,5 tundi aega päevas.

Kursusel osalemiseks on oluline, et: 
– sul oleks juba olemas (vähemalt osaliselt valmis) koduleht või e-pood;
– sinu teenuse või toote järgi oleks turul ka nõudlus. Sest olgu pakkumine kuitahes hea, kui sinu teenus või toode kliendile kasulik ei ole, siis ta paraku ei osta;
– teed ära kõik ülesanded, mida kursuse jooksul sulle anname.

Kui need neli asja on sinu poolt kaetud, siis oleme päris kindlad, et kursusel osalemine on sinu jaoks väga kasulik. Sinu müügitulemused paranevad ning arendad endas kahte olulist oskust, mis teenivad sulle pikaaegset tulu.

Jah. Sa saad kogu kursuse materjalile ligipääsu 2023. aasta lõpuni, mis võimaldab sul õppida ja tegutseda siis, kui sulle sobib. Arvesta aga palun sellega, et personaalset tuge pakume vaid veebruarikuu jooksul.

SEO tulemuste osas pead varuma veidi kannatlikkust. Sõltuvalt valdkonnast, kus tegutsed võivad esimesi tulemusi näha kuu või kahe pärast.

Copywritingu osas võid esimesi tulemusi märgata juba järgmisel päeval. Näiteks avastad, et kuigi veebilehe külastatavus on sama, on päringuid ja müüki palju rohkem. 

Elus tuleb ikka igasugu asju ette. Kui juhtub, et sa ei saa veebruarikuus nii aktiivselt osa võtta, kui alguses plaanisid, siis saad kursuse katkestada ja märtsikuus uuesti alustada.Või maikuus. Korraldame taolist kursust veel ning saad endale sobival ajal uuesti pardale hüpata.

Ei pea. Piisab, kui sul on olemas koduleht või oled sellega alustanud. Ja loomulikult toode või teenus, mille müügitulemusi soovid parandada. 

Jah, sul on võimalus kursusel osalemise eest tasuda ka kahes või kolmes osas.

Olen väga tänulik, kui annad mulle sellest teada. Sest võib vabalt juhtuda, et sama küsimus kimbutab ka teisi ja ma lihtsalt ei ole osanud selle peale ise tulla. Palun kirjuta marika@prouaekspert.ee.

Testimonial

Mida koolitustel osalejad räägivad

5/5
“Kindlasti julgen Marika koolitusi ja teenuseid teistele soovitada. Mulle meeldib just see, et siit ei saa kaasa ainult tehnilist valmisolekut, aga ka turunduslikku vaadet.”
KELLY SAATMANN
5/5
“Super koolitus, sain väga palju kasulikku informatsiooni absoluutselt kõiges. ”
Roberta Gruft
5/5
“Sain kinnitust,et kui selgitusi jagab õige inimene(nagu Proua Ekspert),siis on tavainimesele kodulehe tegemine teostatav.”
TIINA REINKORT
5/5
“Aitäh suurepärase kursuse eest, need koolitused on lihtsalt nii head, et siit ei saa puududa 🙂”
LIINA OSTUMAA
Shopping Cart
Scroll to Top