fbpx

Vestlusrobotid on tulnud, et jääda!

230% müügikasvu ja neli korda rohkem kliendikontakte. Umbes selliste lubadustega alustavad maailmas tuntud vestlusrobotite tegijad. Kas tõesti?

Vestlusrobot või juturobot võib täiendada – ja miks ka mitte asendada – klienditeenindust sinu ettevõttes.

Turunduses, kus kõige olulisemaks tegevuseks on potentsiaalsete kliendikontaktide kogumine, on ta abiks meilide kogumisega. Müügiosakonnale võib ta pakkuda tuge päevapakkumisi tutvustades. Näiteks võid sa ettevalmistada automaatse vestluse, kus robot pakub neile, kes soovivad e-poest lahkuda sooduskoodi.

Sellisel viisil võid nii mõnelgi “lahkujal” sabast kinni saada. Ta ostab toote. Saab selle juba järgmisel päeval kätte, koos armsa üllatuse või personaalse tervitusega – ja sa oled võitnud endale püsikliendi. Kõik tänu juturobotile! Samuti saad sa juturoboti abiga pakkuda välja enda veebilehe külastajale võimaluse laadida alla tasuta e-raamat. Loomulikult küsid selle eest vastu inimese e-postiaadressi. Ja nii, olenevalt sinu klienditeekonna pikkusest, võita endale uue kliendi.

Juturobot võib olla sinu lehel ka kui üks tubli müügimees

Kujutle, et oled osalemas välismessil. Kulutanud tuhandeid, et ehitada üles silmapaistev müügiboks ja pannud välja kõik oma parimad tooted. Kui messiuksed avatakse ja rahvas hakkab voorima, avastad, et unustasid kõige tähtsama – müügiinimese. Inimesed võivad käia küll uudistamas sinu ägedaid tooteid, aga kuna müügiinimene puudub, jäävad tehingud tegemata.

Samamoodi võib olla ka sinu kodulehega. Kulutad tuhandeid eurosid, et ehitada üles äge veebipood. Kui aga inimesed, kes poodi külastavad, ei leia piisavalt infot või enda jaoks häid pakkumisi, siis nad kahjuks lahkuvad kaks kätt taskus. Juturobot võib selles osas sind aidata. Las ta pakub veebilehe külastajatele midagi ihaldusväärset, kas sooduskupongi või tasuta kingitust.

Olgu mis on, üks on kindel. Vestlusrobotid on tulnud, et jääda. Automatiseeritud vestlused muudavad ettevõtte elu lihtsamaks. Punkt.

Ehitan vestlusroboteid sinu kodulehele

Näiteks hiljuti tegin Piimandusmuuseumi kodulehele juturoboti. Neil on nii nunnu karakater, Piimapiiga, et muud moodi ei oleks saanudki. Piimandusmuuseumile on Piimapiiga juturobot abiks klienditeeninduses. Inimesed ikka tahavad teada, millal muuseum on suvisel perioodil avatud ja mida seal teha saab.

Inhoud lehele ehitasin roboti sellepärast, et tutvustada käimasolevat kampaaniat. Juturoboti seadistamine maksab üldjuhul 45 – 150 eurot, sõltub keerukusest. Kuumakse koos juturoboti haldusega on 12 – 20 eurot, sõltub kui palju ja tihti uuendusi robotile soovid. Soovid ka endale juturobotit?