TASUTA SEO JA MÜÜGITEKSTIDE VÄLJAKUTSE
7.–9. märts kell 10–11
Kuidas saada Google`is esilehele ja kirjutada müüvaid tekste?
Kas sa oled väsinud sellest, et ainus viis silma paista on kulutada sadu eurosid reklaamidele?
Või sellest, et näed analüütikast, et sinu lehte küll külastatakse, aga enamasti lahkutakse tühjade kätega? Nuputad, et miks keegi sinult ei osta, kuigi sul on parem pakkumine kui konkurentidel?
Tule ja pane ennast (ja meid ka) proovile!
Osale kolmepäevasel TASUTA väljakutsel!
Vaatame, kas saame aidata sul Google`is paremini esile tulla ja kirjutada tekste, mis toovad paremaid müügitulemusi.
Oleme varem SEO ja copywritingu koolitusi eraldi korraldanud, kuid meie kogemus kinnitab, et neid teemasid koos käsitledes on tasuvus oluliselt suurem.
Sest mis kasu on sellest, kui sinu veebileht jõuab Google`is esikolme hulka ja sinu veebilehte külastavad sajad inimesed päevas, aga nad ei reageeri sinu pakkumisele?
Pane ennast kirja TASUTA müügitekstide kirjutamise ja SEO väljakutsele!
Väljakutse toimub 7.– 9. märts privaatses Facebooki grupis.
Oled kirjas!
Saadame täpsema info e-posti teel.
Kiri tuleb Proua Eksperdi poolt, pealkirjaga "Oled kirjas tasuta SEO ja müügitekstide väljakutsel!", vaata igaks juhuks ka rämpspostkasti,
Kohtumiseni!
Kas väljakutse on algajatele?
Ei ja jah. Tähtis, et asjad saaksid tehtud. Kui sinu koduleht ei tule piisavalt Google otsingus esile või külastajad lahkuvad tühjade kätega, siis on aeg oma veebilehe tulemusi parandada.
Internetist iseseisvalt infot kogudes võime infovoogu ära uppuda, sattuda segadusse ja seetõttu jäävad asjad tegemata.
Väljakutse formaat pakub tuge ärategemisel. Alguses näitame, kuidas midagi teha ja seejärel anname ülesanded.
Kas väljakutsel osalemiseks on vaja veebilehte?
Ei ja jah. Sa võid seda teemat ka lihtsalt õppida. Aga selleks, et ülesandeid kaasa teha, on vaja veebilehte. Veebilehel ei pruugi olla tekste ega sisu. Tänu väljakutsele saad õigest otsast alustada. Aga kui juba on, siis saad alati neid paremaks muuta.
Koolitajad
Kursusel jagavad sinuga oma teadmisi pikaaegsete kogemustega praktikud, kes õpetavad seda, mida nad ise igapäevaselt kasutavad. Nii Marika kui ka Vallo on kogenud kodulehtede ja e-poodide loojad, mis tähendab, et nad oskavad sind aidata ka tehnilistes küsimustes.
Marika on töötanud turundus – ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Ta on käivitanud mitmeid ettevõtteid ja töötanud turundusjuhina.
Ta on andnud välja ka ajakirja YU, mis on mõeldud noortele loometalentidele, kirjutanud turundustekste nii veebilehtedele kui ka meilikirjadele meiliturunduse tekste.
Marika on õppinud copywriting`u tehnikaid maailma parimatelt koolitajatelt, nagu Momoko Price, Jacob McMillen, Nick Kolenda jpt.
Vallo Põldaru on tegelenud digiturundusega 10+ aastat. Vallo on pikaajalise kogemusega digistrateeg, kelle fookuseks on SEO ja kasutajakogemus (UX).
Sellesse ajavahemikku mahub erinevates digiturunduse valdkondades töötamine, ettevõtlusega alustamine ja oma SEO-suunitlusega agentuuri Strateeg loomine ning tihe koostöö teiste agentuuridega.
Vallo Põldaru suurklientide hulka kuuluvad Delfi, City Motors, Reisidiilid, Hammas32, Sõbralt Sõbrale jpt. Ka on Strateegi asutaja töötanud rahvusvaheliste SEO klientidega nii Ameerikas, Balil, Saksamaal, Inglismaal, Norras, kui muidugi ka lähiriikides.
Kursusel jagavad sinuga oma teadmisi pikaaegsete kogemustega praktikud, kes õpetavad seda, mida nad ise igapäevaselt kasutavad. Nii Marika kui ka Vallo on kogenud kodulehtede ja e-poodide loojad, mis tähendab, et nad oskavad sind aidata ka tehnilistes küsimustes.