6-KUULINE ÕPIPROGRAMM 14.04.2025 - 08.10.2025
Tehisintellekti oskusega digistrateegi õppeprogramm
Omanda kuue kuuga oskused, mille järele on suur nõudlus ja teeni väiksema ajaga rohkem. See programm annab sulle tööturul eelise üle kogu maailma.
See on programm, kus avastad võimalused, mis annavad sulle tööturul eeliseid üle kogu maailma.
Järgmine grupp alustab 23. aprillil 2025
Soovid rohkem infot?
Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust. Kui sul on küsimusi, kirjuta info@prouaekspert.ee
Tehisintellekti oskusega digistrateeg on oleviku- ja tulevikutöö!
6-kuuline programm
Õpiprogramm annab sulle oskused, mille järele on tohutu nõudlus – valmista end ette võimaluseks kasvatada oma sissetulekut tuhandete eurode võrra, töötades ükskõik kust maailma nurgast.
Tööriistade ja platvormide seadistamine ja kasutamine
Andmete analüüs ja strateegiliste otsuste tegemine
Müügitunnelite ja reklaamide meisterlik loomine
Palju programmis osalemine maksab?
Programmi on pakendatud nii palju väärtust, et kui ostaksid kõik need koolitused, materjalid ja tööriistad eraldi, küündib hind ligi 8000 euroni.
Aga kuna osaliselt on materjalid ette salvestatud ja tööriistad juba olemas, siis saame programmi hinna teha sinu jaoks mitu korda soodsamaks.
Programmi tasu on 1950 eurot. Tasuda saad soovi korral kolmes võrdses osamakses.
Töötukassa koolituskaardi partner on MTÜ Eesti Noored Talendid.
Üldine info
Õppekavarühm: Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
– Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.
Üldeesmärk: Õppeprogramm on loodud selleks, et anda osalejatele praktilised teadmised ja tööriistad, mis võimaldavad neil edukalt tegutseda digitaalse ja strateegilise ärikasvu valdkonnas. Programm keskendub tehisintellekti ja automatiseerimise rakendamisele, pakkudes osalejatele oskusi, mis on kaasaegses töömaailmas kõrgelt hinnatud ja annavad eelise nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tööturul. Programm annab osalejatele oskused, mis võimaldavad neil kasvada iseseisvateks digistrateegideks, suurendada oma sissetulekuid ja töötada sõltumatult kõikjal maailmas.
Sihtgrupp:
- Ettevõtjatele ja vabakutselistele, kes soovivad laiendada oma teadmisi digiturunduses ning kasutada AI tööriistu oma äri kasvatamiseks ja automatiseerimiseks.
- Turundusspetsialistidele ja digistrateegidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja püsida konkurentsis tehnoloogiliste uuendustega.
- Karjäärivahetajatele ja tööotsijatele, kes soovivad siseneda kiiresti arenevasse digiturunduse ja AI-valdkonda, et suurendada oma tööalaseid väljavaateid.
Programmis osalemiseks ei ole vaja varasemaid tehnilisi teadmisi, kuid huvi digiturunduse, andmeanalüüsi ja automatiseerimise vastu aitab õpitut kiiremini rakendada.
Õpingute alustamise tingimused
Õpingute alustamiseks peab õppijal olema ligipääs arvutile, mis on varustatud mikrofoniga, kaameraga ja stabiilse internetiühendusega. Õppija peaks oskama kasutada veebibrausereid, digitaalseid tööriistu ning omama põhiteadmisi veebikeskkonnas töötamisest. Kuna õppetöö toimub eesti keeles, on vajalik vähemalt suhtlustasemel eesti keele oskus.
Ülevaade protsessist tervikuna, Õppe kogumaht ja ülesehitus, sh. auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal;
Kogumaht: 100 akadeemilist tundi
Veebipõhised kontakttunnid: 44 akadeemilist tundi
Iseseisev töö: 56 akadeemilist tundi (sh materjalide läbimine, praktiliste ülesannete lahendamine, projektide loomine).
Õppekeskkond ja -vahendid:
Koolitus viiakse läbi veebipõhises õpikeskkonnas Zoom, mis võimaldab reaalajas suhtlust ja ekraani jagamist praktiliste harjutuste läbiviimiseks.
- Kõik veebiseminarid salvestatakse ja tehakse osalejatele järelvaatamiseks kättesaadavaks, tagades paindlikkuse õppetöös osalemiseks.
- Õppijatele pakutakse tehnilist tuge kogu koolituse vältel, sh abi Zoomi, kasutatavate tööriistade probleemide lahendamisel.
Grupiarutelude tugi: Osalejatele tagatakse ligipääs koolitusettevõtte kodulehel teemakohasesse foorumisse, samuti Slack´i gruppi, mis annab võimaluse jooksvalt küsimusi esitada ja omavahelist koostööd teha.
Kursuse materjalid: Kõik salvestatud õppevideod on koolitusettevõtte kodulehel olevas õpikeskkonnas kättesaadavad. Tekstid ja juhendid saab alla laadida ning materjalid jäävad osalejate kasutusse 1 aastaks pärast kursuse lõppu.
Õppesisu, teemad ja tundide maht
Veebipõhine õpe – 7 ak. t.
Leia oma nišš:
– Analüüsi turgu ja määra valdkonnad, kus on suurim vajadus digiturunduse järele.
– Vali sihtrühm ja esimesed teenused.
Sotsiaalmeedia turundus:
– Meta reklaamide võimalused
Iseseisev töö – 9 ak. t
Sotsiaalmeedia turundus:
– Loo sotsiaalmeedia kontod, mille kaudu hakkad oma teenuseid turundama
Teenuse turule toomine:
– Lisa üks teenus teenuseampsude turule.
Veebipõhine õpe – 8 ak. t.
Teenuse turule toomine:
– Loo maandumisleht või koduleht, mis toob esile sinu ekspertiisi.
– Koosta sisuplaan oma brändi ja teenuste esitlemiseks.
Analüütika:
– Õpi kasutama Google Analytics 4 ja Tag Manageri põhifunktsioone.
– Analüüsi oma veebiliiklust ja klientide käitumist.
Iseseisev töö – 8 ak. t
Teenuse turule toomine:
– Jaga oma teenuseampse sotsiaalmeedias.
– Koosta lihtne CVI enda brändi edendamiseks.
Analüütika:
– Ühenda Google Tag Manager (GTM) ja GA4.
– Seadista Meta pikslid ja evendid oma veebilehega.
Veebipõhine õpe – 7 ak. t.
Müügitunnelid:
– Müügitunnelite loomise põhimõtted.
– Kuidas kasutada AI-d klientide leidmiseks ja kaasamiseks.
– Tutvumine Funnelytics’i ja teiste müügitunnelite analüüsi ja optimeerimise tööriistadega.
Iseseisev töö – 11 ak. t
Müügitunnelid:
– Joonista ja planeeri teenustele müügitunnel, mis toob pidevalt uusi kliente.
– Seadista oma esimene müügitunnel.
– Optimeeri klientide liikumist läbi turundusprotsessi.
Veebipõhine õpe – 9 ak. t.
Google reklaamid:
– Tutvumine Google Ads reklaamide võimalustega.
SEO:
– Kodulehe SEO optimeerimine, kiiruse ja struktuuri parendamine.
– Backlinkide loomise strateegiad.
Võrgustik:
– Strateegiliste partnerlussuhete loomine
Iseseisev töö – 11 ak. t
Võrgustik:
– Leia koostööpartnereid.
– Planeeri ja alusta ühisprojekti koostöös teiste teenusepakkujatega.
SEO:
– Tutvu WordPressi ja teiste SEO tööriistadega (RankMath, Yoast).
– Optimeeri oma veebilehe sisu otsingumootorite jaoks.
Veebipõhine õpe – 7 ak. t.
Meiliturundus:
– Tutvumine erinevate platvormidega (nt Smaily, Mailchimp, ActiveCampaign).
– GDPR ja andmekaitse põhimõtete järgimine turunduskommunikatsioonis.
Kuidas luua automaatikaid meiliturunduses
Iseseisev töö – 9 ak. t
Teenuse turule toomine:
– Loo teenusepaketid nii Eesti kui ka rahvusvahelise turu jaoks.
– Määra hinnastamine ja konkurentsieelis.
– Avalda teenusepaketid oma veebilehel ja optimeeri need SEO jaoks.
Meiliturundus:
– Loo mitmetasandiline meiliautomaatika, mis aitab kliente kaasata ja müüke kasvatada.
Kaks müügitunnelit ja meiliturunduse seadistamine.
Veebipõhine õpe – 6 ak. t.
Analüütika:
– KPI’d
– Raportite seadistamine
– Automaatsete raportite koostamine ja optimeerimine.
Programmi lõpetamine:
– Tagasiside osalejatele ja koolitajale
Iseseisev töö – 8 ak. t
Teenuse turule toomine:
– Salvesta teisi õpetav video
Analüütika:
– Loo põhjalik turundusraport, mis aitab ettevõtte juhil teha teadlikke otsuseid.
– Järgmiste sammude planeerimine ettevõtte arenguks.
Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused
- Osaleja suudab iseseisvalt rakendada õpitut, näiteks seadistada Google Analytics 4, luua müügitunneli või kasutada AI-põhiseid turundustööriistu.
- Õppija suudab analüüsida oma arengut, kirjeldada õpitud oskusi ning määratleda järgmisi samme karjääris või ettevõtluses.
- Õppija jagab teadmisi ja rakendab digistrateegia põhimõtteid praktilistes projektides.
Koolitajate kvalifikatsioon
Katrin Vilimaa-Otsing on kogenud digiekspert, kelle fookuses on aidata ettevõtetel oma eelarvest maksimumi võtta. Ta on spetsialiseerunud müügitunnelite ja automatiseeritud lahenduste loomisele, mis aitavad ettevõtetel säästa aega ning suurendada efektiivsust.
Katrin tegutsenud alates 2010. aastast, töötades nii meedia- kui ka loovagentuurides. Tema kogemus hõlmab koostööd erineva suuruse ja haardega ettevõtetega – alates väikestest kohalike ettevõtetest kuni rahvusvaheliste brändideni. Lisaks digiteenustele viib ta läbi digiturunduse auditeid ja koolitusi, aidates ettevõtetel oma strateegiaid optimeerida.
Katrin on olnud kahel aastal Digitegu žürii liige, kus ta on hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks panustab ta teadmiste jagamisse lektorina Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ning on aktiivne mentor mitmetes ettevõtlusprogrammides, sealhulgas Starter Edu ja Tegu.
Tehnoloogia ja AI arenguga kursis püsimiseks täiendab Katrin end pidevalt, osaledes rahvusvahelistel koolitustel ning rakendades õpitut oma igapäevatöös. Tänu tema praktilisele kogemusele ja strateegilisele lähenemisele saavad koolitusel osalejad väärtuslikud teadmised ja tööriistad, mida kohe rakendada nii oma ettevõtte kasvuks kui ka isiklikuks karjääriarenguks.
Lõpetamisel väljastatav dokument
Tunnistus, kui õppija on osalenud vähemalt 80% veebiseminaridest, sooritanud vähemalt 80% ulatuses praktilised ülesanded ning esitanud nõuetekohaselt kodutööd.
Tõend, kui õppija on kursusel osalenud, kuid ei saavutanud kõiki õpiväljundeid või ei esitanud kodutöid. Tõendil kajastuvad omandatud õpiväljundid.
Tagasiside ja kvaliteedi tagamine:
Õppeprogrammi kvaliteedi tagamine põhineb süsteemsel tagasiside kogumisel, analüüsil ja pideval parendamisel. Osalejatel on võimalus anda jooksvalt tagasisidet veebiseminaride ja praktiliste harjutuste kohta, et koolitaja saaks kohandada sisu vastavalt õppijate vajadustele.
Programmi keskel ja lõpus viiakse läbi põhjalik tagasisideuuring, kus osalejad hindavad oma õpiväljundeid, koolituse praktilist kasu ja võimalikke parenduskohti. Koolitajad analüüsivad regulaarselt oma õpetamismetoodikat ja täiustavad koolitusmaterjale vastavalt osalejate tagasisidele ning valdkonna arengutele.
Tänu pidevale tagasiside kogumisele ja analüüsile on tagatud õppeprotsessi kõrge kvaliteet ning koolitusprogramm areneb vastavalt osalejate ja turu vajadustele.
Statistiline ja kvaliteedinäitaja:
Koolitusprogramm põhineb varasematel edukatel läbiviidud koolitustel, mille raames:
85% osalejatest on hinnanud koolitust „väga heaks“ või „heaks“.
70% lõpetajatest on kasutanud õpitud oskusi oma tööelus või alustanud iseseisvat ettevõtlust.
Tagasiside näitab, et praktilised ülesanded ja juhendatud töö on osalejatele olnud kõige väärtuslikumad koolituse osad. Koolituse kvaliteeti tõstab ka pidev tagasiside analüüs ja tulemuste põhjal tehtavad täiustused.
Õpiväljundid. Koolituse tulemusena tead ja oskad
Tunneb digistrateegia ja tehisintellekti tööriistu
- Teab ja oskab kasutada AI-põhiseid tööriistu (nt ChatGPT, Midjourney, Jasper, Looker Studio).
- Mõistab tehisintellekti rolli digiturunduses ja ärikasvus.
Seadistab ja kasutab digitaalseid turundusplatvorme
- Oskab seadistada ja kasutada Meta Business Managerit, Google Tag Managerit, Google Analyticsit ning muid turundusplatvorme.
- Tunneb olulisi digitööriistu ja oskab neid integreerida AI-ga.
Loob müügitunneleid ja optimeerib reklaamikampaaniaid
- Oskab luua ja automatiseerida müügitunneleid, mis toovad stabiilselt kliente.
- Mõistab erinevaid reklaamikanaleid ja oskab koostada tõhusaid digikampaaniaid.
Analüüsib andmeid ja teeb strateegilisi otsuseid
- Oskab kasutada andmeanalüüsi tööriistu ja seadistada raporteid (GA4 jms).
- Tunneb olulisi KPI-sid ja oskab nende põhjal optimeerida turundusstrateegiaid.
Automatiseerib turundus- ja äriprotsesse
- Oskab luua AI-põhiseid automatiseeritud turunduslahendusi.
- Rakendab töövoogudes automatiseeritud e-kirjakampaaniaid ja kliendisuhtlust.
Arendab oma brändi ja digistrateegia teenust
- Oskab luua teenusepakette ja hinnastada oma teenuseid.
- Tunneb personaalse brändi loomise ja turundamise põhimõtteid.
- Teab, kuidas leida ja hoida kliente, kasvatada oma ettevõtet ning luua pikaajalisi koostöösuhteid.
Oskab iseseisvalt töötada ja digistrateegina tegutseda
- Suudab rakendada AI ja digiturunduse teadmisi iseseisvas ettevõtluses või tööalaselt.
- Mõistab tehnoloogia arengutrende ning oskab neid oma töös kasutada.
Õpiväljundite mõju tööalasele konkurentsivõimele
- Õpiprogramm parandab õppijate tööalast konkurentsivõimet, andes praktilised oskused ja teadmised, mis on kõrgelt hinnatud digiturunduse ja tehisintellekti valdkonnas.
- Õpiväljundite saavutamine võimaldab:
- Alustada iseseisvalt ettevõtlust pakkudes kõrge väärtusega digistrateegia teenuseid.
- Rakendada AI-põhiseid lahendusi turunduses ja automatiseerimises
- Töötada vabakutselisena või liituda ettevõtete turundus- ja digistrateegia meeskondadega.
- Optimeerida äriprotsesse, kasvatada sissetulekut ja luua konkurentsieelist nii kohalikul kui rahvusvahelisel turul.
Koolitusmeetodid ja õppevormid
Veebiseminarid: Reaalajas toimuvad interaktiivsed loengud ja juhendatud praktilised harjutused.
Praktilised harjutused: Osalejad täidavad veebiseminaride käigus juhendaja toel ülesandeid, kus rakendatakse õpitut oma projektides
Iseseisev töö: Veebilehel õpikeskkonnas olevate video- ja tekstipõhiste õppematerjalide läbivaatamine, ülesannete viimistlemine ja lõpuprojekti ettevalmistamine.
Grupiarutelud ja tagasiside: Veebiseminaridel ja koolituse korraldaja veebilehe õpikeskkonnas olevas foorumis ning Slack grupis.
Koolitused toimuvad nii reaalajas, kuid saad ligipääsu ka salvestatud videokoolitustele. Reaalajas kohtume grupiga kaks korda kuus, koolituse kestus on kuni kaks tundi. Õppematerjal, videojuhendid, tekstid ja kogu abistav materjal on mugavas e-kursuse keskkonnas, kuhu saad üheks aastaks ligipääsu. Materjal on sorteeritud, teemade kaupa. Leiad kiiresti üles kõik vajaliku.
Programmi eesmärk on õpetada digistrateege, kes soovivad kasvatada oma väärtust tööturul ja on valmis kohanema tehisinellekti poolt muudetud maailmas.
Programm sobib algajatele, kui ka edasijõudnutele. Oluline, et sul on baasteadmised arvutiga tööst ja huvi tehnoloogia vastu.
Hind on 1950 eurot. Tasuda saad kas osamaksetaga või korraga terve õpiprogrammi eest.
Koolitused toimuvad kolm korda kuus. Grupikoolitused kestavad kuni 2 tundi. Jooksvalt saab küsimusi esitada ja suhelda grupi foorumis.
Lisaks saad ligipääsu e-keskkonda, kust leiad palju videomaterjali, mille abil iseseisvalt tegutseda ja õppida!
Jah, kõik koolitused salvestatakse ja need on kättesaadavad järelvaatamiseks terve aasta jooksul.
Õpiprogrammi peamiseks mentoriks ja koolitajaks on Katrin Vilimaa-Otsing, kes tegutseb igapäevaselt tehnoloogia, AI ja turundusvaldkonnas.
Samuti kutsume õpiprogrammi külalisesinejaid, kes oma kogemusi jagavad.
Jah, programmil on privaatne grupp, kus saab esitada oma küsimusi ja saada abi oma spetsiifilistele küsimustele.
Iga kuu toimub ka grupikoolitus, kus vastame osalejate küsimustele.
Grupp alustab 23. aprillil ja kestab kuni oktoobrikuu keskpaigani.
Saad kohese ligipääsu Katrin Vilimaa kursustele ja materjalidele. Õpimaterjale lisandub programmi jooksul koguaeg juurde.
Jah, kui leiad, et programm ei vasta vajadustele, on võimalik programmist lahkuda. Programmile kehtib 30 päevane raha tagasi garantii.
Lisainformatsiooni saamiseks palume teil täita vorm meie veebilehel. Vormi täitmine ei kohusta teid programmi liituma.
Koolitajad ja eksperdid
Katrin aitab ettevõtetel nende eelarvest maksimumi võtta. Ta on ehitanud mitmeid müügitunneleid ja automatiseeritud turunduslahendusi, mis säästavad aega ja vähendavad ebaefektiivsusi turundustegevustes.
Lisaks digiturunduse teenustele pakub ta ka auditeid ja koolitusi.
Katrin on turunduses tegev olnud juba aastast 2010. Selle aja sisse on mahtunud töö nii meedia- kui loovagentuurides ja koostööd on tehtud nii suurte, väikeste, rahvusvaheliste kui ka kohalike klientidega.
Kahel aastal on ta olnud Digitegu žüriis ja hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks on ta lektor Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja ärimentor mitmetes ettevõtluse programmides nagu nt Starter Edu ja Tegu.
Katrin hoiab AI ja tehnoloogiavaldkonnas toimuvaga end kursis läbides pidevalt ka ise uusi koolitusi ning rakendades õpitut oma ettevõttes.