fbpx

Pood

Näitan kõiki 6 tulemust

Filter
  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas Facebookis tulemusrikkalt reklaamida?

    85.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Koolituse salvestusele saad juurdepääsu kohe pärast ostu.

    Facebook on paljude ettevõtete jaoks üks peamisi kanaleid, kuidas silmnähtavalt oma müüki suurendada. Kui sina pole Facebookis veel reklaami teinud või oled ainult boost nuppu vajutanud, siis on sulle üks halb, aga ka üks hea uudis.

    Hea uudis on see, et sa oled hoidnud tõenoliselt oma raha kokku. Sest teadmatusest on suur oht oma reklaamieelarve lihtsalt tuulde lasta. Halb uudis on see, et sa pole jõudnud oma pakkumisega laiema sihtrühmani ja tulu on seetõttu jäänud saamata.

    Aga aitab kehvadest uudistest ja ebamäärastest oletustest. Parem on härjal sarvest haarata, viia ennast kurssi Facebooki viimaste trendidega ja õppida ära, kuidas luua reklaame, mis rohkem kasumit toovad.

    Koolitus sisaldab:

     

    • Kahetunnist koolitust, kus Katrin jagab oma ekraani ning näitab, kuidas tema tavaliselt Facebookis reklaame seadistab.
    • Videojuhendit, kuidas seadistada Facebooki piksel oma kodulehele
    • Checkliste Facebookis reklaamimisest ja pikseli seadistamisest
    • Reklaamide kirjutamise kondikava, valemid ja näidised

    Kingituseks 30-leheküljeline e-raamat “Kuidas kirjutada veenvaid müügitekste”

  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas Google Analyticsi uus versioon enda ettevõtte heaks tööle panna?

    85.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Koolituse salvestusele saad juurdepääsu kohe pärast ostu.

    Juulis lõpetab Google Analytics 3 (Universal Analytics) andmete kogumise, aga juba praegu on väga hea uus versioon ära seadistada, nii et see hakkaks koguma just sinu ettevõtte jaoks vajalikke andmeid.  Koolitusel keskendume uuele Google Analytics 4 versioonile ja võrdlme Google varasema versiooni ja uue erisusi.

    Soeta endale kahetunnine koolituse salvestus, säti ennast mugavalt arvuti taha ja seadista Katrini juhendamisel Google Analyticsi uus versioon.

    Nii võid kindel olla, et kogud oma veebilehelt andmeid, mida sul on vaja ja oskad nende andmete põhjal ka õigeid järeldusi teha.

    Google Analytics on vahend, mis aitab sul otsuseid teha. Google Analyticsi kaudu saad teada, kas ja millised reklaamid sinu jaoks töötavad. Kuidas käituvad sinu veebilehel külastajad, millised sisulehed on populaarsemad, mida inimesed tegelikult otsivad ja kuhu vajutavad.

    Ilma selle infota, kobad pimeduses ja ärikasvu võimalused jäävad avastamata.  

    Kuna Google Analytics 4-l on olulised erinevused võrreldes Google Analytics 3-ga, siis mida varem uue versiooniga alustad, seda rohkem jääb sul aega uue platvormi tundmaõppimiseks ja andmete võrdlemiseks.

    Koolitusel saad teada: 

    • Kuidas seadistada Google Analytics 4 kontot
    • GA4 erinevused võrreldes varasema versiooniga
    • Kuidas võtta välja GA4 raporteid vajaliku infoga
    • Kuidas ühendada GA4 oma kodulehega
  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas kirjutada mõjusaid tekste oma veebilehele?

    47.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Koolituse salvestusele saad juurdepääsu kohe pärast ostu.

    Sul on vaja kirjutada veebilehele tekste, aga pole ühtki mõtet? Pole eriti aegagi kirjutamiseks. Motivatsiooni ka napib, sest ega neid tekste nagunii eriti keegi ei loe. Tahaksid väga, et see oleks teistmoodi, et sa ei peaks pidevalt saatma välja müügipakkumisi, vaid et kliendid leiaksid sind ja võtaksid sinuga ühendust.

    Koolitusel saad teada:

    • Kuidas planeerida ja luua sisu oma veebilehele
    • Kuidas kirjutada kergusega, isegi siis kui kirjutamine ei ole sinu meelistegevus
    • Kuidas kirjutada nii, et inimesed reageerivad sinu, mitte konkurentide, pakkumisele

    Kas oled valmis arendama oma kirjutamise oskust, kasvatama oma enesekindlust ja looma mõjusaid tekste oma veebilehele?

  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas luua brändi visuaale?

    60.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Investeering ettevõtte brändi ja selle elementide loomisesse on vajalik, sest esmamulje võib olla määrava tähtsusega. Hästi välja töötatud bränd loob usaldust ja toob tuntust. Küll aga alustava ettevõtjana ei pruugi sul olla nii palju ressursse, et tellida terviklikku brändikujundust. 

    Kas brändi saab ka ise luua? Kas brändi visuaalide loomiseks on vaja kallist tarkvara?

    Koolitusel näitame kuidas loome näidisbrändi sinu silmade all, räägime lahti brändi loomise protsessi ja õpetame, kuidas kasutada loodud brändi elemente Canvas (saadaval nii tasuta kui ka tasulise versioonina). Anname nõu, kuidas ja kust saad leida oma brändile sobivaid värve ja kirjatüüpe ning õpetame, kuidas saad lihtsate vahenditega ettevõttele ühtses stiilis visuaale luua. Lisaks näitab koolitaja, kuidas saad Canvas luua sotsiaalmeedia postituste malle, mida saad korduvalt kasutama hakata.

     

    Seega koolitusel saad teada:

    • Kuidas luua brändile moodboard ja brandboard 
    • Kuidas teha enda ettevõttele logo
    • Kuidas leida ja luua oma ettevõttele sobiv värvipalett 
    • Kuidas valida õiged kirjatüübid
    • Kuidas luua sotsiaalmeedia postituste mallid (story ja feed formaadis)

    See koolitus ei asenda brändistrateegi ega -kujundaja tööd ega ka mitte tema kvaliteeti. Tellides CVI ehk brändiidentiteedi mõnelt agentuurilt võib see maksta tuhandeid eurosid ja selle loomine võib kesta mitu kuud. Meie räägime lahti brändi loomise protsessi ja õpetame, kuidas lihtsate vahenditega olulised brändi elemendid luua – ja seda kõike omal käel.

     

  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas meiliturunduse abil rohkem teenida?

    49.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Koolitus on salvestatud ja saad juurdepääsu kohe pärast ostu.

    2-tunnisel koolitusel saad selgeks,

    – kuidas meiliturundusega alustada ja milliseid vigu alguses vältida;

    – kuidas seadistada meilihaldusplatvorm ja kuidas luua vorme või kampaanialehti, mis aadresse kogub;

    – kuidas meilihaldusprogrammi abil turundusautomaatikat ehitada;

    – kuidas kirjutada läbilöögivõimelisi pealkirju ja luua sisu, mille peale inimesed reageerivad. 

    Koolituse esimesel poolel on juttu meiliturundusest ja selle planeerimisest oma ettevõttes. Teises pooles näitab koolitaja Mailerlite meilihaldusprogrammi näitel, kuidas seadistada meilikirju, automaatikaid, luua vorme ja siduda meilihaldusprogramm oma kodulehega.

  • Lisa korvi Quick View

    Salvestus: Kuidas seada välisturu vallutamiseks eesmärke ja valida õige sihtrühm?

    75.00
    Hinnanguga 0 / 5

    Koolituse salvestusele saad juurdepääsu kohe pärast ostu.

    Kas oled unistanud uuest välisturust, kuid kardad võtta suurt rahalist ja ajalist riski? Eksport ei ole tegelikult raske ja see viib sinu ettevõtte täiesti uuele tasemele!

    Kuidas kiirete ja lihtsate võtetega välisturule minna? Praktik, kellel on 15 aastat kogemust 50+ riigis näitab sulle, kuidas tema seda tavaliselt teeb. Ja hea uudis on see, et kõik on tehtav! Mis on need esimesed sammud, millele keskenduda, et saaksid võimalikult kiiresti ja vähese vaevaga esimeste tulemusteni jõuda? Leila aitab sul fookuse õigesse suunda seada.

    Koolitusel saad teada

    • Kuidas teha ettevõttele audit ja kaardistada praegust olukorda
    • Kuidas saada üle hirmust kaugete turgude osas
    • Kuidas analüüsida potentsiaalseid sihtturge
    • Kuidas leida üles oma ettevõtte jaoks kõige tulusam sihtturg

    Leila üks tund konsultatsiooni maksab 155 eurot. Nüüd on sul võimalus soetada endale tema kahetunnise koolituse salvestus hinnaga vaid…

Shopping Cart
Scroll to Top